Všechny komentáře učitelů
Klika Václav doc. Ing. Ph.D. Předmět: Matematické techniky v biologii a medicíně (01MBI) (k předmětu a své roli) 2019-03-25 21:30:45
stojim o Vasi zpetnou vazbu a i na zaklade ni upravuji temer kazdym rokem obsah predmetu. Patrne vsak v pristim roce si usporadam takovouto anketu (zpetnou vazbu) sam primo na hodine.
Vaclav Klika
Klika Václav doc. Ing. Ph.D. Předmět: Rovnice matematické fyziky (01RMF) (k předmětu a své roli) 2019-03-25 21:40:36
dekuji za zpetnou vazbu a ocenil bych ji od vice z Vas, at ziskam relevantnejsi obrazek.
S formatem zkousek (a trochu i domacich ukolu) stale nejsem ustalen na spravnem formatu. Obzvlaste pak velke mnozstvi hodnoceni E i u studentu, kteri maji na vic, me netesi. Vzhledem k ruznorodosti posluchacu a snaze vyhovet primerene vsem jsem vsak k lepsi variante zatim nedospel.
Letos poprve probihal (muj) vyklad s jiz existujicimi wiki skripty. V pristich letech toho hodlam vyuzit a to tak, ze zvazuji ubrani detailu/preciznosti z prednasky (coz ponecham ke studiu na doma) a vice bych se zameril na uziti, koncepty, souvislosti. Zejmena v konvoluci pro to spatruji prostor veliky.
Vaclav Klika
Mikyška Jiří doc. Ing. Ph.D. Předmět: Pokročilé partie numerické lineární algebry (01PNLA) (k celému předmětu) 2019-03-25 14:59:26
Smejkal Tomáš Ing. Předmět: Matematická analýza 1 (01MAN) (k předmětu a své roli) 2019-03-26 13:23:25
Strachota Pavel Ing. Ph.D. Předmět: Matematická analýza B3 (01MAB3) (k předmětu a své roli) 2019-03-25 22:54:56
1) příkladů k procvičení je v MAB3 opravdu hodně a bohužel musíme po většinu času dost spěchat. Mrzí mě to, ale není mnoho času nechat studenty "rozvíjet vlastní nápady". Preferuji vyložit všem studentům "chytré" a efektivní postupy, aby se něco naučili.
2) Vím o tom, že někdo by nejraději neslyšel žádné zajímavosti a souvislosti a veškerý čas by plně využil k procvičení "kuchařky", jak příklady (nejlépe vždy jediným způsobem) řešit. Já si ale občasné poznámky o kontextu, aplikacích atd. neumím odpustit, v tom se asi nezměním. Stejně tak, pokud to jde, ukazuji, jak stejný příklad řešit lépe než "mechanicky"
3) Někdo z vás mě hodnotil známkou 5. Bez příslušného komentáře o tom, co se vám nelíbí, to k ničemu není.
Bielčík Jaroslav Mgr. Ph.D. Předmět: Fyzikální praktikum 1 (02PRA1) (k celému předmětu) 2019-03-25 14:19:24
Som rad ze sa Vam Fyzikalne praktikum 1 pacilo. Sme si vedomi, ze sa jedna o narocny predmet. Fyzika ako veda vychadza z experimentov a interpretacie merani. Preto je fyzikalne praktikum zakladom vyuky fyziky na FJFI. V prvom semestri moze byt casova narocnost spracovani vysledkov velka, avsak postupne, akonahle studenti prekonaju technicke zalezitosti, sa v druhom semestri znizuje. Urcite budeme radi, ked na konkretne nepresnosti v podkladoch a navodoch upozornite majlom, aby sme ich mohli opravit.
Bielčík Jaroslav Mgr. Ph.D. Předmět: Úvod do fyziky elementárních částic (02UFEC) (k předmětu a své roli) 2019-03-25 14:27:53
Pan doktor Bielčík má občas potřebu studentům připomínat, že FJFI není ve světovém měřítku dobrá škola, ale jen průměrná. Nenechte se odradit.
=>
Zaujimavy postreh a dufam, ze to nie je jedine co ste si z predmetu odniesli. Domievam sa, ze sme si nerozumeli.
Moje tvrdenie bolo prave opacne:
FJFI JE vo svetovom meritku dobra skola. Nie sme ale TOP10, avsak ukazal som sposob ako to dosiahnut: top 10 financne zazemnie, top 10 vyucujuci, top 10 studenti. No a potom siel dalsi kontext, kde sme sa bavili ako to dosiahnut....
Vdaka za postreh a urcite sa nenechajte odradit na ceste doo TOP10.
Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. Předmět: Experimentální fyzika 2 (02EXF2) (k předmětu a své roli) 2019-03-23 23:18:00
Farník Michal Ing. Předmět: Fyzikální praktikum 1 (02PRA1) (k předmětu a své roli) 2019-04-03 09:39:48
Wagner Vladimír RNDr. CSc. Předmět: Základy jaderné fyziky (02ZJF) (k předmětu a své roli) 2019-03-31 11:03:12
Wagner Vladimír RNDr. CSc. Předmět: Základy jaderné fyziky B (02ZJFB) (k předmětu a své roli) 2019-03-31 11:13:48
Pavlíková Ivana Mgr. Předmět: Němčina M3 (04NM3) (k předmětu a své roli) 2019-04-03 17:54:52
Milé studentky, milí studenti,
děkuji oněm čtyřem jedincům, kteří si našli čas na vyplnění ankety, která je pro pedagoga dobrou zpětnou vazbou. Také se mi s Vámi, tj. NM3 2018-zkouška, dobře spolupracovalo, budu na Vás ráda vzpomínat a pokusím se věřit i tomu, že ne všechno zapomenete. Němčina se Vám bude někdy v životě opravdu hodit, sama jsem se o tom mnohokrát přesvědčila. Do dalšího studia Vám přeji co nejvíce úspěchů a zároveň i nespočet šťastných chvil s Vašimi technickými vědami.
Pavlíková Ivana Mgr. Předmět: Němčina M1 (04NM1) (k předmětu a své roli) 2019-04-03 18:04:54
Milé studentky, milí studenti,
děkuji těm, kteří si našli čas na vyplnění ankety a umožnili mi nahlédnout do studentských názorů. Hodnocení považuji za zlatou střední cestu a jsem s ním v podstatě spokojena. Mile mě překvapily Vaše komentáře. K onomu s výtkou, že se k Vám nechovám jako k vysokoškolským studentům, bych měla jen poznámku, že datum při opravě ZT či písemek považuji formálně za důležité, je pak transparentní, za jak dlouho Vám byly předloženy pedagogem opravené testy k Vaší opravě. Nikdy mi nešlo o degradaci Vašeho vysokoškolského postavení. Myslím si, že napsání data není zas tak velkým problémem, zároveň nikoho neponižuje.
Přeji Vám všem dobré zakončení druhého kurzu němčiny a ve třetím kurzu mnoho dobrých známek při zkoušce z tohoto předmětu. Určitě se od své kolegyně dozvím, jak úspěšně jste si počínali.
Potůček Zdeněk Ing. Ph.D. Předmět: Fyzika polovodičů 1 (11POL1) (k celému předmětu) 2019-04-01 19:16:42
U zkoušky jsou požadovány pouze znalosti vyložené na přednáškách a studenti jsou rovněž na některé z přednášek informováni, obvykle na základě svého dotazu, jak bude zkouška probíhat, takže tvrzení „Předem není řečeno, co na ní může být ani jak to může vypadat.“ odporuje skutečnosti.
Kálal Milan doc. Ing. CSc. Předmět: Základy elektrodynamiky (12ZELD) (k předmětu a své roli) 2019-03-29 12:26:49
Na další se už z časových důvodů nezmohu. Jsem v zahraničí.
Proška Jan RNDr. Předmět: Nanotechnologie (12NT) (k předmětu a své roli) 2019-03-29 16:37:40
ad: "Přednášky byly zajímavé, ale vůbec se netýkaly předmětu."
Doufám, že poskytnutá literatura, která byla naprosto přesně k tématu, nebyla ponechána netknuta.
Proška Jan RNDr. Předmět: Nanochemie (12NCH) (k předmětu a své roli) 2019-03-29 16:44:38
Martinčík Jiří Ing. Ph.D. Předmět: Dozimetrie a radiační ochrana (16DRH) (k celému předmětu) 2019-04-05 11:49:52
Novotný Pavel Ing. Předmět: Základy metrologie ionizujícího záření (16MEZB) (k celému předmětu) 2019-03-25 15:45:13
Studijní materiály k předmětu bych výhledově rád rozšířil a doplnil.
Novotný Pavel Ing. Předmět: Spektrometrie v dozimetrii (16SPDO) (k předmětu a své roli) 2019-03-25 15:50:08
Novotný Pavel Ing. Předmět: Základy metrologie ionizujícího záření (16MEZB) (k předmětu a své roli) 2019-03-25 15:53:56
Novotný Pavel Ing. Předmět: Vybrané partie z dozimetrie (16VYPD) (k předmětu a své roli) 2019-03-25 15:54:16
Urban Tomáš Ing. Ph.D. Předmět: Informatika ve zdravotnictví (16INZ) (k předmětu a své roli) 2019-03-25 15:36:50
Urban Tomáš Ing. Ph.D. Předmět: Jaderná a radiační fyzika 1 (16JRF1) (k předmětu a své roli) 2019-03-25 15:38:39
Vrba Tomáš doc. Ing. Ph.D. Předmět: Základy radiační ochrany (16RAOB) (k celému předmětu) 2019-03-25 15:42:15
Co se týká materiálů ke studiu, musím nesouhlasit. Mimo prezentací k přednáškám jsou na webu uvedeny i odkazy na další literaturu a jedinou českou monografii ač poněkud zastaralého data (2000). Prezentace a odkazovaná literatura vždy poskytovala dostatečný podklad pro zodpovězení otázky v závěrečném testu.
V průběhu semestru studenti dostávali pravidelné 10minutovky, za které mohli dostat plusové body do závěrečného testu (celkem až 15%). První desetiminutovka možná nebyla ohlášena (již si nepamatuji) ale byla na látku z předmětu 16ZDOZ kterou měli studenti k dispozici, respektive by ji měli umět bez ohledu na obsah první hodiny (kde se opakovala). Argument, že student neměl přístup k materiálům kurzu a tedy se nemohl připravit, považuji za irelevantní.
Vrba Tomáš doc. Ing. Ph.D. Předmět: Základy práce s počítačem (16ZPSP) (k celému předmětu) 2019-03-25 17:36:48
Kobylka Dušan Ing. Ph.D. Předmět: Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1 (17THNJ1) (k celému předmětu) 2019-04-08 23:26:56