Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01LALA] Lineární algebra A 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 52 / 234
  • Procento hodnotících: 22 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 234 studentů.
  • Ukončilo předmět: 100 studentů.
  • Průchodnost: 42 %
  • N :  obsah předmětu [12]
    • Během roku můžete získat body k dobru na zkoušku od cvičících za aktivitu a od paní docentky za domácí úkoly zadané na přednáškách. Zkouška je velice příjemná a spravedlivá. Praktickou část lze nahradit na dvou písemkách během semestru. Příklady na ně jsou brány ze zadání cvičení, takže si je lze všechny projít a napočítat. Spravedlivé je, že na rozdíl od MAN a MECH nezáleží na cvičícím, jak zadá a vymyslí test. Teoretická část obsahuje základní definice a věty případně jejich aplikaci, takže, kdo se naučí, nemá problém. Dále paní docentka dává k dispozici zadání a vzorové řešení z loňských let pro představu a trénink na zkoušku. Ústní část obsahuje většinou i nějaké důkazy, ale paní docentka se snaží trochu popostrčit, když někdo neví přesně, aby mohla dát dobrou známku. Takhle si myslím, že má výuka vypadat a přednášky z LAL byly mé oblíbené.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PV
    • Během semestru se píší dvě písemky a pokud je dohromady (v průměru) napíšete aspoň na 50 %, bude vám odpuštěna praktická část zkoušky a jdete jen na teorii. k těm bodům za písemky se připočítávají body, které vám udělí cvičící na konci semestru. Na teoretické se ráno píše písemka (45 min tuším), ve které jsou jen definice. Potřeba ji také napsat nad 50 %, abyste byli připuštěni k ústní části. K těmto bodům se připočítávají body za domácí úlohy, které se zadávají během semestru. Ústní se píše odpoledne stejného dne. Vaše výsledky z praktické (ať už jste ji měli odpuštěnou nebo ji psali před zkouškou, obvykle 1-3 dny před teorií) a výsledky z teoretické písemky, která se píše ráno, se zprůměrují a s výslednou známkou jdete na ústní. Od té už se nevyhazuje. Dostanete 3 otázky náročnosti odpovídající známce, se kterou na ústní jdete. Podle toho, jak je zvládnete, se vám známka o stupeň zhorší/zlepší/zůstane stejná.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PV
    • Doporučuji nechat si praktickou část uznat ze semestru a ke zkoušce samotné jít už jen s teorií. Písemné části není třeba se bát (k přípravě je užitečné využít starší testy z webu docentky Dvořákové), v příjemném duchu pak probíhá i ta ústní. Celkový dojem z této zkoušky mi kalí pouze poněkud nešťastný time management (na zkoušení jsem čekala do páté hodiny odpolední), ale možnost mít lineární algebru za sebou už 3. ledna za to přesto určitě stála.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
    • Předmět byl zajímavý a v prvním semestru poměrně jednoduchý.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Zkouška z algebry byla skoro i příjemná, pro mě nejjednodušší ze všech tří zkoušek zimního semestru. Díky docentce Dvořákové, která je i u zkoušky velice milá, má člověk maximální pocit klidu, jaký vůbec u zkoušky může mít.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Abstraktní látka, snadno se mi v tom motalo.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
    • Perfektně struktované a přehledné. Nechápu a obdivuju, jak může být někdo tak přesný a to jak ve vyjadřování, tak v psaní na tabuli. Navíc super skripta.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Příjemná zkouška, je možné se vše velice dobře naučit ze skript, které jsou pěkně přehledné. Docentka Dvořáková je férová.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
    • Skvělá skripta a záznamy přednášek na YouTube, což je super, pro mě to bylo užitečné, při učení se na zkoušku.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PV
    • Zkouška no...
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • Zkouška poměrně náročná na pochopení souvislostí mezi probranou látkou, nicméně její průběh a hodnocení je rovné a fér vůči všem. Oceňuji možnost uznat si praktickou část písemky z písemek ze semestru (pokud student dosáhne 50%), dost ulehčí přípravu na zkoušku. Je trochu nešikovné, že studenti, kteří k ústní zkoušce jdou později (test se píše od 9 hod, ústní začínají okolo 12 a 14 hod), nevědí své výsledky z testů. Rozhodně by přidalo na klidu, kdyby se výsledky dozvěděli všichni naráz po opravení (např. před začátkem ústní zkoušky v poledne).
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PV
    • Zkouška odpovídá probírané látce.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
  • N :  zakončení předmětu [8]
    • Doc. Dvořáková jasně dala požadavky a dodržovala je. Obsah zkoušky je tedy předem známý, materiály odpovídaly zkoušené látce jedna ku jedné. Všechno jak má být.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • stredná náročnosť, spravodlivé ohodnotenie
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PV
    • Doc. Dvořáková je férová, milá, snaží se pomáhat. V posluchárně obíhala všechny dokola, takže jsem čekal asi 45 minut, než ke mně došla.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
    • Nejférovější zkouška a asi jediná bez velkého stresu. Nemusíte umět mluvit, hlavně když látce porozumíte.
      st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name PV
    • Pokud se snažíte, není podle mě problém tento předmět zvládnout. Aspoň s docentkou Dvořákovou...
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • Skvělé jsou průběžné testy během semestru, kterými si člověk může velice ulehčit učení se na zkoušku. Ústní část zkoušky probíhala úplně v klidu, nic mě u zkoušky nepřekvapilo.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PV
    • Vše bylo předem jasně řečeno, studijní materialy byly skvělé a jednání u zkoušky naprosto férové.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Zkouška byla poměrně náročná, ale všechny podmínky byly dopředu zmámy a do puntíku splněny, takže žádné nečekané zlotřilosti se nekonaly
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PV
N :  obsah předmětu [47]

Průměr odpovědi: 1.71

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 46 % [22]: výborný
  • 2 : 31 % [15]: velmi dobrý
  • 3 : 14 % [7]: průměrný
  • 4 : 2 % [1]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný
N :  celkový dojem [52]

Průměr odpovědi: 1.58

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 59 % [31]: výborný
  • 2 : 26 % [14]: velmi dobrý
  • 3 : 9 % [5]: průměrný
  • 4 : 3 % [2]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný