[01NMA1] Numerická matematika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 13 / 41
- Procento hodnotících: 31 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 41 studentů.
- Ukončilo předmět: 26 studentů.
- Průchodnost: 63 %
-
N : obsah předmětu [8]
-
Čistě teoretický předmět, kterému by slušelo trochu praktických cvičení. Samotná teorie je totiž vcelku suchá.st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name
-
Obtížnost není velká ale předmětu možná chybí jedna hodina cvik místo jedné hodiny přednášky týdně aby si člověk mohl zkusit to o čem mluví na zkoušce. Možná by stačily i dobrovolné domácí úkoly k přilepšení ke zkoušce, člověk má pak motivaci se kouknout na kódy i během semestru.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name
-
Podle mě velmi stěžejní předmět pro pochopení matematiky v praxi.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
Přednášky z většiny sestávaly z doktora Oberhubera dokazujícího něco na tabuli.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name
-
Látka v celku zajímavá. Předmětu by slušel nějaký pěkný studijní materiál (např. přepracovat prezentace do skript).st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name
-
Místy mi to přišlo jako lineární algebra, která byla ale velmi zvláštní... Slušně řečeno. Od docentky Dvořákové je člověk zvyklý na velkou přesnost, preciznost, a pak přijde na numeriku a má dojem, že to prostě všechno zmizelo. K tomu vyučující příliš nezaujme, vykládá to suše, bez jakéhokoliv zaujetí.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
- Během přednášky se dá stíhat i chápat - Motivační přednáška na začátkust. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name
-
Náplní zajímavý a do budoucna užitečný předmět. Látka není příliš náročná po absolvování Lineární algebry 1 a 2.st. průměr: st. obor: 3901R061 student branch name
-
-
N : zakončení předmětu [6]
-
Zkouška je poměrně zdlouhavá, nicméně na přípravu je dost času, otázky se opakují a celkově je poměrně málo probrané látky.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name
-
Zkouška má pouze ústní část, bohužel je ale nešťastně koncipovaná. Pan doktor Oberhuber se rád při zkoušení věnuje každému individuálně, na čemž samozřejmě není nic špatného (ba naopak), kdyby ale člověk, který jde na řadu poslední, nemusel čtyři hodiny koukat do stropu. Možná by bylo lepší napsat těm pěti lidem, co se hlásí na termín, email, v němž by pan doktor určil třeba hodinové rozestupy, v nichž se mají studenti dostavit. Zkoušení by tak zbytečně nestrávili půl dne čekáním a pan doktor by třeba také měl čas si dát krátké pauzy.st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name
-
Zkouška probíhá v příjemné a poměrně neformální atmosféře, nicméně doktor Oberhuber zkouší velice důkladně. I v porovnání s ostatními matematickými předměty.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name
-
Z prvních 3 semestrů rozhodně jedna z nejspravedlivějších zkoušek. Je to sice jen ústní část, ale Oberhuber je opravdu "dotěrný" v dobrém slova smyslu a vždy spravedlivýst. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
Na zkoušku se učí těžko, kvůli nedostatku kvalitních materiálů. Hodnocení zkoušky je o dost přísnější než u jiných matematických předmětů, což mě překvapilo.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name
-
Preciznost to sice ztratilo, ale hodnocení podobně přísné jako na LAA2 = neumíte jednu volbu vektoru, hned se rozlučte s dobrou známkou, i když třeba umíte důkazy a druhé téma máte velmi dobře.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
N :
obsah předmětu [13]
Průměr odpovědi: 2.15
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 7 % [1]: výborný
- 2 : 69 % [9]: velmi dobrý
- 3 : 23 % [3]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný
N :
celkový dojem [13]
Průměr odpovědi: 2.38
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 7 % [1]: výborný
- 2 : 46 % [6]: velmi dobrý
- 3 : 46 % [6]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný