[01TSLO] Teorie složitosti
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 7
- Procento hodnotících: 28 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 7 studentů.
- Ukončilo předmět: 4 studentů.
- Průchodnost: 57 %
-
N : obsah předmětu [2]
-
Zvláštní předmět. Po přednáškách jsme odcházeli jak opaření, nikdo to pořádně nechápal. Po prohlédnutí zápisků o zkouškovém se mi chtělo plakat. Skripta mě taky moc neuklidnila, nicméně díky aspoň za ně. Bylo možné v nich najít aspoň celá znění vět, což se mi z přednášky ne vždy podařilo zachytit. Přednášky působí opravdu zmateně. Ve výsledku se pak stejně zkouší z příkladů, ze kterých nebyl typově ukázán ani jeden. (Není těžké na to přijít, ale nechápu proč je na přednášce prostor na to, co se zkoušet nebude (a to z většiny ) a není tam prostor na ukázku 2 příkladů). Nemám pocit, že by mi předmět něco dal, ale aspoň to nebolelo.st. průměr: st. obor: 3901T058 student branch name PO
-
Hodně specifický předmět. Člověk musí být buď hodně zapálený do teorie složitosti a nebo mít rád výzvy, aby udržel pozornost u všech nezvyklých a složitých konstrukcí, které pan Majerech předvádí. Pokud člověk udrží tempo a pochopí, co se děje, pak je to asi prima předmět. No a nebo to musíte mít povinně...st. průměr: st. obor: 3901T021 student branch name V
-
-
N : zakončení předmětu [1]
-
Předmět je zakončen zkouškou z toho, co pan přednášející nazývá "nezapomněnka", což byly věty o inkluzích tříd složitosti, věty o hierarchii a jejich použití v příkladu - to stačilo na nějakou známku. Další otázka padla na NP-úplnost - nějaká úloha ve stylu toho, co je na ftp. Nejvíce času přípravy na zkoušku zabralo zjišťování "co že to teda vlastně máme umět".st. průměr: st. obor: 3901T058 student branch name PO
-
N :
obsah předmětu [2]
Průměr odpovědi: 3.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: výborný
- 2 : 0 % [0]: velmi dobrý
- 3 : 50 % [1]: průměrný
- 4 : 50 % [1]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný
N :
celkový dojem [2]
Průměr odpovědi: 3.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: výborný
- 2 : 0 % [0]: velmi dobrý
- 3 : 50 % [1]: průměrný
- 4 : 50 % [1]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný