[01VPF] Vybrané partie z funkcionální analýzy
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 14
- Procento hodnotících: 21 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 14 studentů.
- Ukončilo předmět: 10 studentů.
- Průchodnost: 71 %
-
N : obsah předmětu [3]
-
Načasování předmětu mi přijde opravdu zvláštní. Většina předmětů v magisterském studiu je spíše praktická nebo je alespoň vidět, k čemu to bude, to v případě VPF neplatí. Navíc mi celou dobu nějak unikala nějaká myšlenka, typu proč to děláme, až do zkoušky mi to přišlo jako změť definic, vět a důkazů, které místy postrádají hlavu a patu, a pochopit to až při zkouškovém mi přijde jako škoda, protože teorie je to hezká.st. průměr: st. obor: 3901T068 student branch name PO
-
Předmět obsahově úplně mimo můj obor, znalosti bez dalšího využití.st. průměr: st. obor: 3901T068 student branch name PO
-
Velmi by mě zajímalo, proč máme tento předmět povinně. Část látky už jsme probírali ve zjednodušenné podobě a myslím, že to bylo dostatečné. Nemyslím si, že bychom tuto vyšší teoretickou úroveň někde uplatnili.st. průměr: st. obor: 3901T068 student branch name PO
-
-
N : zakončení předmětu [1]
-
Předmět byl klasicky zakončen zkouškou. Překvapilo mě, že příklad u zkoušky nevyžadoval použití ničeho, co se probíralo na přednášce.st. průměr: st. obor: 3901T068 student branch name PO
-
N :
obsah předmětu [3]
Průměr odpovědi: 3.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: výborný
- 2 : 0 % [0]: velmi dobrý
- 3 : 66 % [2]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 33 % [1]: špatný
N :
celkový dojem [3]
Průměr odpovědi: 3.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: výborný
- 2 : 0 % [0]: velmi dobrý
- 3 : 66 % [2]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 33 % [1]: špatný