Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02DEF1] Dějiny fyziky 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 67 / 264
  • Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 264 studentů.
  • Ukončilo předmět: 199 studentů.
  • Průchodnost: 75 %
  • N :  obsah předmětu [16]
    • Budete tu poslouchat jak egypťané stavěli pyramidy. Hoooodně dlouho. Účast na hodinách je povinná. Pro mě ne moc záživné hodiny.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
    • Na jednu stranu se mi líbí občasná snaha o diskuzi, na druhou stranu vyznívá spíše do prázdna, protože to není diskuze otevřená vůči odlišným názorům. Nerozumím celkovému rozvrhu látky, z 20.st jsme se vraceli zpět do středověku apod.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Na povinný předmět mě to toho moc nenaučilo
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Nepochopil jsem koncepci předmětu, co přesně jsem si z toho měl odnést. Přednášky neměly moc strukturu, nebylo lehké udržet pozornost. Zajímavosti z historie architektury fajn, ale nebyl jsem nadšen...
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Občas byli přednášky zajímavé, občas ne.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PO
    • Odpočinkový předmět s kredity pouze za docházku. Místy zajímavý, místy nudný.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • Osobně jsem se bavil, těší mě, že i na technické škole se věnujeme těmto tématům (i když bych v životě neřekl, že jména jako Anaximandros a Anaximenés ještě někdy uslyším) - rozhodně zajímavé a poučné.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
    • Predmet je celkom zaujímavý, výhradu by som mal asi len k názvu - obsah prednášok nemá poväčšine takmer žiadny súvis s fyzikou, je to skôr rozprávanie o priebehu dejín.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Příjemný odpočinek od počítání a člověk se dozví zajímavé věci.
      st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name PO
    • Projedete dějiny všeho možnýho - i totálních omylů velkých myslitelů... Zajímavý předmět, určitě je to zábava :)
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • Rozšiřuje obzory a přinese nejednu zajímavost. Výklad je příjemný na poslech.
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PO
    • Skvělý předmět pro milovníky vědy a historie. Perfektní na odreagování se od strastí analýz, algeber, mechanik a podobných předmětů. Navíc vše pod vedením skvělého profesora Jexe.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
    • Vhodné na úkoly do jiných předmětů, samo o sobě není moc zajímavé.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Výborně zvolené zajímavosti z dějin fyziky.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Zajímavé a odpočinkové přednášky.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name V
    • Zajímavý předmět pro někoho, kdo se nad věcmi rád zamýšlí. Výklad je proložen videy, což ho oživuje. Na celkovém dojmu trochu ubírá skutečnost, že přednáška byla v pátek odpoledne.
      st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name PO
  • N :  zakončení předmětu [6]
    • Levně získané kredity (stačí jen docházet).
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
    • Na začátku každé hodiny se podepíšete na list papíru jako důkaz vaší přítomnosti. Maximální povolené jsou dvě absence a když tuto podmínku splníte, dostanete 2 kredity.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
    • Podmínkou zápočtu je presence a že nebudete dávat najevo očividný nezájem (řekl bych, že tak velký nezájem, abyste to nedostali snad neexistuje :D)
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • Příjemní odreagování během nabytého rozvrhu.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name V
    • Zápočet byl udělen tomu, kdo neměl více než 2 absence na přednáškách.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name V
    • Zápočet za docházku je adekvátní zakončení. Předmět není náročný, proto se student může zaměřit pouze na poslouchání probírané látky.
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PO
N :  obsah předmětu [65]

Průměr odpovědi: 2.03

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 35 % [23]: výborný
  • 2 : 33 % [22]: velmi dobrý
  • 3 : 23 % [15]: průměrný
  • 4 : 3 % [2]: horší
  • 5 : 3 % [2]: špatný
N :  celkový dojem [67]

Průměr odpovědi: 1.96

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 35 % [24]: výborný
  • 2 : 38 % [26]: velmi dobrý
  • 3 : 20 % [14]: průměrný
  • 4 : 2 % [2]: horší
  • 5 : 1 % [1]: špatný