[02DEF1] Dějiny fyziky 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 67 / 264
- Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 264 studentů.
- Ukončilo předmět: 199 studentů.
- Průchodnost: 75 %
-
N : obsah předmětu [16]
-
Budete tu poslouchat jak egypťané stavěli pyramidy. Hoooodně dlouho. Účast na hodinách je povinná. Pro mě ne moc záživné hodiny.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
-
Na jednu stranu se mi líbí občasná snaha o diskuzi, na druhou stranu vyznívá spíše do prázdna, protože to není diskuze otevřená vůči odlišným názorům. Nerozumím celkovému rozvrhu látky, z 20.st jsme se vraceli zpět do středověku apod.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
-
Na povinný předmět mě to toho moc nenaučilost. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
-
Nepochopil jsem koncepci předmětu, co přesně jsem si z toho měl odnést. Přednášky neměly moc strukturu, nebylo lehké udržet pozornost. Zajímavosti z historie architektury fajn, ale nebyl jsem nadšen...st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
-
Občas byli přednášky zajímavé, občas ne.st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PO
-
Odpočinkový předmět s kredity pouze za docházku. Místy zajímavý, místy nudný.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
Osobně jsem se bavil, těší mě, že i na technické škole se věnujeme těmto tématům (i když bych v životě neřekl, že jména jako Anaximandros a Anaximenés ještě někdy uslyším) - rozhodně zajímavé a poučné.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
-
Predmet je celkom zaujímavý, výhradu by som mal asi len k názvu - obsah prednášok nemá poväčšine takmer žiadny súvis s fyzikou, je to skôr rozprávanie o priebehu dejín.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
-
Příjemný odpočinek od počítání a člověk se dozví zajímavé věci.st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name PO
-
Projedete dějiny všeho možnýho - i totálních omylů velkých myslitelů... Zajímavý předmět, určitě je to zábava :)st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
Rozšiřuje obzory a přinese nejednu zajímavost. Výklad je příjemný na poslech.st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PO
-
Skvělý předmět pro milovníky vědy a historie. Perfektní na odreagování se od strastí analýz, algeber, mechanik a podobných předmětů. Navíc vše pod vedením skvělého profesora Jexe.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
-
Vhodné na úkoly do jiných předmětů, samo o sobě není moc zajímavé.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
-
Výborně zvolené zajímavosti z dějin fyziky.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
-
Zajímavé a odpočinkové přednášky.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name V
-
Zajímavý předmět pro někoho, kdo se nad věcmi rád zamýšlí. Výklad je proložen videy, což ho oživuje. Na celkovém dojmu trochu ubírá skutečnost, že přednáška byla v pátek odpoledne.st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name PO
-
-
N : zakončení předmětu [6]
-
Levně získané kredity (stačí jen docházet).st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
-
Na začátku každé hodiny se podepíšete na list papíru jako důkaz vaší přítomnosti. Maximální povolené jsou dvě absence a když tuto podmínku splníte, dostanete 2 kredity.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
-
Podmínkou zápočtu je presence a že nebudete dávat najevo očividný nezájem (řekl bych, že tak velký nezájem, abyste to nedostali snad neexistuje :D)st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
Příjemní odreagování během nabytého rozvrhu.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name V
-
Zápočet byl udělen tomu, kdo neměl více než 2 absence na přednáškách.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name V
-
Zápočet za docházku je adekvátní zakončení. Předmět není náročný, proto se student může zaměřit pouze na poslouchání probírané látky.st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PO
-
N :
obsah předmětu [65]
Průměr odpovědi: 2.03
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 35 % [23]: výborný
- 2 : 33 % [22]: velmi dobrý
- 3 : 23 % [15]: průměrný
- 4 : 3 % [2]: horší
- 5 : 3 % [2]: špatný
N :
celkový dojem [67]
Průměr odpovědi: 1.96
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 35 % [24]: výborný
- 2 : 38 % [26]: velmi dobrý
- 3 : 20 % [14]: průměrný
- 4 : 2 % [2]: horší
- 5 : 1 % [1]: špatný