[11ZFKL1] Základy fyziky kondenzovaných látek 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 6
- Procento hodnotících: 33 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 6 studentů.
- Ukončilo předmět: 0 studentů.
- Průchodnost: 0 %
-
N : obsah předmětu [2]
-
Rozsah a hlavně hloubka probírané látky byl opravdu značný (vazby, fonony, Fermiho plyn, pásová struktura, polovodiče). Osobně bych ubrala na množství matematického odvozování a kladla větší důraz na pochopení základních principů. Je škoda, že jsme trávili všechny přednášky opisováním textu (paní docentka na tabuli, my z tabule od sešitu), když nám potom své zápisky stejně dala k dispozici. Na fyzikální podstatu nezbývalo na hodinách mnoho času. Možná by se dalo uvažovat o větší míře samostudia a na hodinách jen shrnout nejdůležitější definice a myšlenky a více diskutovat (čemu studenti nerozumí, jak se to používá v realitě, co se stane změnou parametrů, ...).st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PO
-
Zde začíná opravdové inženýrství pevných látek. Místy velmi jednoduché, místy nečekaně obtížné. A ty dva roky učení základů fyziky nakonec i k něčemu jsou.st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PO
-
-
N : zakončení předmětu [1]
-
Je požadováno jak matematické odvození, tak fyzikální pochopení.st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PO
-
N :
obsah předmětu [2]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: výborný
- 2 : 100 % [2]: velmi dobrý
- 3 : 0 % [0]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný
N :
celkový dojem [2]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: výborný
- 2 : 100 % [2]: velmi dobrý
- 3 : 0 % [0]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný