Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[12ELDY1] Elektrodynamika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 15
  • Procento hodnotících: 26 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 15 studentů.
  • Ukončilo předmět: 13 studentů.
  • Průchodnost: 86 %
  • N :  obsah předmětu [4]
    • Dobře organizovaný předmět, kde byla veškerá látka probrána včas, bez nutnosti doplňovat přčednášky, nebo vypouštět některou látku.
      st. průměr: st. obor: 3901T070 student branch name PO
    • Elektrodynamika, začne se Maxwellkami, vlnovou rovnicí atd., na X různých způsobů, přes odvození multipólového rozvoje. I když to zprvu nevypadá, předmět je nakonec úplně v pohodě. O zkouškovém zjistíte, co tím vším chtěl vlastně pan profesor ukázat a vše do sebe zapadne.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Příprava k ELDY2, přednášky jsou pochopitelné a systematické
      st. průměr: st. obor: 3901T070 student branch name PO
    • Zajímavý předmět, člověk konečně pochopí, co se snažil z rychlíku porozumět na předmětu ELMA.
      st. průměr: st. obor: 3901T070 student branch name PO
  • N :  zakončení předmětu [3]
    • Zkouška byla velmi příjemná, poznámky z přednášek byly nutností.
      st. průměr: st. obor: 3901T070 student branch name PO
    • Zkouška není náročná a probíhá v příjemném duchu. Vyžaduje se spíše přehled o učivu a pochopení závěrů, než rigorózní odvození a přesná znalost vztahů.
      st. průměr: st. obor: 3901T070 student branch name PO
    • Zkouška probíhá na UFE v Kobylisích ve velmi příjemné a poklidné atmosféře. Pan profesor s vámi více či méně důkladně projde vše co se probíralo na přednáškách. Nevyžaduje kompletní odvozování, pouze ho zajímá idea a zásadní kroky postupu, důležité výsledky a fyzikální význam. Nicméně když si člověk to odvození sám vyzkouší, rozhodně to není na škodu, mě to třeba vždy pomůže. A lépe si člověk ověří, zda tomu rozumí a že ví, co, jak a proč.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
N :  obsah předmětu [4]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: výborný
  • 2 : 50 % [2]: velmi dobrý
  • 3 : 0 % [0]: průměrný
  • 4 : 0 % [0]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný
N :  celkový dojem [4]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: výborný
  • 2 : 25 % [1]: velmi dobrý
  • 3 : 0 % [0]: průměrný
  • 4 : 0 % [0]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný