[15CH1] Obecná chemie 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 50 / 153
- Procento hodnotících: 32 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 153 studentů.
- Ukončilo předmět: 133 studentů.
- Průchodnost: 86 %
-
N : obsah předmětu [16]
-
Na přednášky jsem nechodil, jsou to 3 kredity zadarmo. V prvním semestru si to stačí zapsat a na konci přijít s indexem pro podpis.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name V
-
Na prvej prednáške sa výklad začal elementárnymi znalosťami, ktoré by mal študent vedieť nie zo strednej školy, ale často už zo základnej. Prednášajúci ich napriek tomu vysvetľoval zdĺhavo, s kopou nepodstatnej omáčky. K týmto elementárnym znalostiam však občas prihodil zložité a chaotické vzorce, ktoré som vôbec nepochopil. Z prvých dvoch prednášok som si neodniesol vôbec nič, preto som na ne prestal chodiť.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Není přednášeno vhodným způsobemst. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name V
-
Nerada to píšu, ale přínos tohoto předmětu pro mě tkvěl jen v oněch třech hodinách navíc na propočítávání příkladů z MAN a LAL... a ve třech kreditech zadarmo, samozřejmě. Mrzí mě to, avšak ani můj veskrze kladný vztah k chemii nestačil na to, abych si ke specifickému výkladu přednášejícího (zvlášť v úterý pozdě odpoledne) dokázala najít cestu. Na druhou stranu jsem mu ale vděčná, že byl s prioritami studentů tak nějak smířený a nesnažil se nám z chemie udělat druhou analýzu - a kdo doopravdy chtěl, určitě si z jeho přednášek přesto odnesl, co potřeboval.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Nezajímavý výklad, málo chemie.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
Opáčko chemie ze střední školy.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Pan Motl je svým specifickým způsobem výkladu až kouzelně roztomilý. Předmětu značně ubírá na návštěvnosti fakt, že je tři hodiny v kuse do večerních hodin, přičemž vaše pozornost klesne k nule tak po první třetině.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
-
Předmět obecná chemie je opravdu pozoruhodný - myslím, že je velmi zajímavý a vhodný pro studenty, kteří opravdu rádi samostudují a baví je chemie, jelikož z přednášek jsem si mnoho neodnesl a cvičení nejsou (a nemyslím, že pro nechemiky mají smysl).st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name V
-
špatně strukturovaná vyukast. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Středoškolská chemie.st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name V
-
Středoškolská chemie obohacená o spoustu zajímavostí. Koho chemie baví, tak doporučuji. Jinak na přednášky chodí pouze zlomek lidí, zápočet se pak rozdává hromadně (řada jak na banány za komunistů).st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
Styl přednášení velmi monotonní, nedokázala jsem udržet pozornost.st. průměr: st. obor: 3901R061 student branch name PO
-
Tento předmět je vyloženě tragický. Na přednášky chodí pár lidí, zápočet je udělován každému, kdo se dostaví v daný termín.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
-
Tři hodiny učiva povětšinou známého ze střední školy, což je jediné štěstí, protože přednáška není moc souvislá a nedává často smysl. Letos absolutně špatně náplánované, pokud jste ji měli povinně, tak bylo možné, že jste bez přestávky (všechny povinné předměty) jeli od 7:30 do 18:10, kdy ta chemie končila.st. průměr: st. obor: 3901R061 student branch name PO
-
Velmi zajímavá první přednáška, jinak vcelku nudný výklad. Příjemný přístup vyučujícího.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Vesměs se jednalo o opakování středoškolské chemie.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
-
N : zakončení předmětu [3]
-
3 kredity za chemii jsou pravdu příjemné, nicméně tříhodinové přednášky z ní dělají peklo.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Free kredity.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name V
-
Jeden z těch jednodušších na zakončení :).st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name V
-
N :
obsah předmětu [47]
Průměr odpovědi: 2.78
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 19 % [9]: výborný
- 2 : 14 % [7]: velmi dobrý
- 3 : 40 % [19]: průměrný
- 4 : 10 % [5]: horší
- 5 : 10 % [5]: špatný
N :
celkový dojem [50]
Průměr odpovědi: 2.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 32 % [16]: výborný
- 2 : 22 % [11]: velmi dobrý
- 3 : 26 % [13]: průměrný
- 4 : 14 % [7]: horší
- 5 : 6 % [3]: špatný