[16MEZB] Základy metrologie ionizujícího záření
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 9
- Procento hodnotících: 33 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 9 studentů.
- Ukončilo předmět: 1 studentů.
- Průchodnost: 11 %
-
N : obsah předmětu [1]
-
Zařazení do rozvrhu JI je takové zvláštní. Na 1 stranu je to dobrý doplněk k ZAFu a příprava na ENF, na druhou stranu, byli jsme smíchaní ze 4. roku DAIZ a 2. roku JI, což vedlo k tomu, že DAIZ se tam skoro nudilo a JI občas netušilo, o čem je řeč. Nevadilo mi to (prostě jsem se furt ptal), ale nevim, co ostatní. A separace MEIZ a MEZB je zřejmě nesmysl (přednáška by byla pro ~5 lidí). Úroveň předmětu bohužel byla stažena dolů kvůli pozdnímu času - auditorium už bylo skoro spící. S tím však nic dělat nemohlo, jinam do rozvrhu by se mi to stejně nehodilo. Chtělo by to skripta. Doporučené literatury je spoustu a je dobrá - ale ke zkoušce je to třeba po 1 kapitole z každé knihy... Jsem rád, že byly aspoň nasdíleny prezentace - co člověk nestihl na přednášce, to si dopsal doma. Na konci semestru ještě zbyl čas, klidně se mohlo přidat něco zajímavého z praxe. Exkurze do ČMI v lednu byla skvělá. Dávalo to dokonalý smysl - přes semestr se probrala teorie a pak nám bylo ukázáno, jak to funguje v praxi.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name V
-
-
N : zakončení předmětu [1]
-
Zápočet za vypracování domácích úloh formou protokolu mi vyhovoval. Člověk probíranou látku zase trochu procvičil. Zkoušku zhodnotit nemohu.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name V
-
N :
obsah předmětu [3]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: výborný
- 2 : 0 % [0]: velmi dobrý
- 3 : 66 % [2]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný
N :
celkový dojem [3]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: výborný
- 2 : 33 % [1]: velmi dobrý
- 3 : 66 % [2]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný
Novotný Pavel Ing. : 2019-03-25 15:45:13
Studijní materiály k předmětu bych výhledově rád rozšířil a doplnil.