Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[16ZRAO] Základy radiační ochrany

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 14 / 32
  • Procento hodnotících: 43 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 32 studentů.
  • Ukončilo předmět: 12 studentů.
  • Průchodnost: 37 %
  • N :  obsah předmětu [7]
    • Podle mě velmi sympatický přednášející a zajímavý předmět, i když nemusí sednout úplně každému. Jedinou nevýhodou bylo umístění předmětu na pondělí odpoledne, kdy v zimním období bývá brzy šero a během dvouhodinové přednášky (zejména během těch o jednotlivých veličinách biologických účincích) se člověk chvílemi jen těžko brání podřimování navzdory upřímnému zájmu. Možná by se to mohlo zlepšit větším zapojením publika do dění přednášky (častěji nechávat něco kolovat nebo třeba využít např. kahoot.it nebo menti.com).
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name V
    • Poutavý výklad a informace, které jsou vcelku i praktické. Člověk může nějak oslnit, když se ho pokaždé někdo zeptá na něco o záření, když teda studuje na tý jaderce.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name V
    • Předmět je jako úvod do problematiky RAO koncipovaný velmi dobře. Student dostane poměrně srozumitelně přehled o základních problémech a i když dál nebude s RAO pracovat, dává mu to dobrý rozhled. Úvodem přednášky je opakování, které je občas až moc dlouhé a na výklad nezbude dostatek času, je nicméně přínosné. Na ujasnění základních pojmů a jevů je předmět výborný.
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name V
    • Přednášky byli zajímavé a díky nim mám větší představu, co všechno radiační ochrana obsahuje.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name V
    • Příjemný, oddychový předmět. Nic náročného, až na jednotky radioaktivity (budoucí studenti pochopí, až to zažijí :)). Obsah byl vyhovující, systematický a přehledný. Určitě doporučuji, obzvláště těm, kteří si chtějí obohatit studium něčím řádně jaderným
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name V
    • Pro mě nejzajímavější předmět, spojení fyziky s trochou chemie a biologie.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name V
    • Veľmi príjemný a zaujímavý predmet, a s pánom docentom Vrbom veľká zábava. Odporúčam ale počas prednášky držať jazyk za zubami, lebo budete zábava vy.
      st. průměr: st. obor: 3901R061 student branch name V
  • N :  zakončení předmětu [4]
    • Jelikož se mohl závěrečný test vypracovat doma, tak díky tomu to pro mě nebyl další stres navíc a dal se úplně v pohodě zvládnout napsat.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name V
    • Máme vyplnit test, který je na internetu a máme na to čas až do března, takže úplně skvělý.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name V
    • Zápočet je udělován za rozumnou docházku a vypracování závěrečného testu. Test je nutno napsat na 60 - 70%, online ve svém volném čase. Není zrovna jednoduchý, ale je na něj více pokusů a zhruba 2 měsíce, během kterých ho musíte vypracovat. Následně, když si přijdete pro zápočet, s vámi p. Vrba projde otázky a snaží se vám ještě dovysvětlit ty, u kterých jste neodpověděli správně. Celkově myslím, že mu jde především o to, abyste si z daného předmětu co nejvíce odnesli.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name V
    • Zápočtový test je obtížný, nicméně při dobré přípravě zcela odpovídá rozsahem i obtížností probírané látce, a to včetně konečného hodnocení. Je příjemné, že je k dispozici na internetu, student ho může vyplnit tedy z domova a v čase, který se mu v průběhu zkouškového hodí.
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name V
N :  obsah předmětu [14]

Průměr odpovědi: 1.64

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [8]: výborný
  • 2 : 28 % [4]: velmi dobrý
  • 3 : 7 % [1]: průměrný
  • 4 : 7 % [1]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný
N :  celkový dojem [14]

Průměr odpovědi: 1.93

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [7]: výborný
  • 2 : 21 % [3]: velmi dobrý
  • 3 : 14 % [2]: průměrný
  • 4 : 14 % [2]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný