[17ZAF1] Základy fyziky jaderných reaktorů 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 13 / 24
- Procento hodnotících: 54 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 24 studentů.
- Ukončilo předmět: 14 studentů.
- Průchodnost: 58 %
-
N : obsah předmětu [7]
-
Celkem v pohodě, úvod do jaderných reaktorů a neutronové fyziky.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Fajn předmět, zajímavý Jediné co bylo horší bylo to, ze byl 4 vyučovací hodiny vkuse a začínal v 7:30 ránost. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Velmi přínosný předmět, který vás uvede do základů reaktorové fyziky.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Základy reaktorové fyziky, životně důležitý předmět pro Jaderné Inženýry. Seznámení se základní neutronikou reaktoru a výpočty příkladů na probrané kapitoly.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Pro mě nejzábavnější předmět zimního semestru. Škoda, že při časové náročnosti 3. semestru se skoro nikdo nestíhal připravit na cvičení.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
-
Zajímavý předmět. Bouhžel rozvrh vyšel tak, že jsme měli 4 hodinovku od 7:30, což bylo na pozornost náročné.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
-
První seznámení s neutronovou fyzikou. Skvěle přednášený předmět v podání doktora Štefánika. Zajímavé a naučné.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
-
N : zakončení předmětu [6]
-
Klasifikovaný zápočet formou testu na probranou teorii i výpočet příkladů. Přednášející v průběhu přednášek zdůrazňuje části, které by se mohli objevit v testu, proto se lze na test dobře připravit.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Předmět je zakončen písemnou prací, která se skládá z několika početních příkladů a teoretických otázek a úloh. Velmi příjemné je, že znalostní požadavky plně odpovídají látce probrané na cvičeních/přednáškách, kde přednášející i zdůrazňuje, které znalosti jsou zvláště důležité a proč tomu tak je. I tak ale předmět rozhodně nebyl zadarmo, látky bylo poměrně hodně a příprava na zápočtový test pár dnů určitě zabere.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
U zápočtového testu by vás nemělo nic překvapit, protože obsahoval pouze látku probranou na přednáškách a příklady byly typově stejné jako ty, které se počítaly na cvičeních.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Za klasifikovaný zápočet jsem rád. Donutilo mě to znovu si projít učivo a pořádně se to naučit. Domácí úkol je taky dobrý nápad.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Zakončení formou KZ bylo nakonec příjemné, domácí úkol nutný k udělení zapoctu byl zvládnutelnýst. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Zápočtová písemka nebyla tolik složitást. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
-
N :
obsah předmětu [13]
Průměr odpovědi: 1.31
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 69 % [9]: výborný
- 2 : 30 % [4]: velmi dobrý
- 3 : 0 % [0]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný
N :
celkový dojem [13]
Průměr odpovědi: 1.23
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 76 % [10]: výborný
- 2 : 23 % [3]: velmi dobrý
- 3 : 0 % [0]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný