[18ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 67 / 282
- Procento hodnotících: 23 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 282 studentů.
- Ukončilo předmět: 121 studentů.
- Průchodnost: 42 %
-
N : obsah předmětu [18]
-
Dobrý předmět do začátku studia, hlavně pro studenty nezkušené s programováním. Ocenit je třeba možnost expresního zápočtu.st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PO
-
I potom, co jsem odevzdala zápočtový program, jsem měla pocit, že tomu pořádně nerozumím. Do teď pořádně nevím, co jsme probírali.st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name PO
-
Jedinú nevýhodu v obsahu vidím v prílišnom dbaní na niektoré menej dôležité veci, o ktorých som sa od niekoľkých programátorov v praxi dozvedel, že ich nepoužívajú, ba dokonca ani nevedia používať, napríklad pointery.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name
-
Jsem rád za možnost naučit se programovat, nevím, jestli C++ je ideální první jazyk, ale budiž.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
-
Myslím si, že tento předmět není vyučován nejlépe. O podstatě programování se student neměl šanci naučit skoro nic. Programovací jazyk C++ je složitý a dle mého názoru by bylo lepší začít s nějakým lehčím a probrat hlavně základy, což v tomto předmětu dost chybělo. Bylo na studentovi, zda se je doučí doma sám, nebo nad tím mávne rukou.st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name PO
-
Osobně mě předmět velice bavil, člověk se naučí základy a je pak na něm, jak moc do hloubky se programování a vymýšlení různých zdrojových kódů. Myslím, že pro lidi, co nikdy na střední neprogramovali, je to ale dost náročné. Pokud se člověk v něčem ztratí, tak pak se na to vše další jen nabaluje.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Pre niekoho, kto nevidel programovanie to môže byť náročné, je fajn, že sú 2 cviká týždenne, pretože prednáška z programovania podľa mňa nemá zmysel.st. průměr: st. obor: 3901R061 student branch name PO
-
Příjemné programování v C++. Kdo měl programování na střední, spíše upevní ve schopnostech programovat a sestavovat pokročilejší algoritmy.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Pro člověka, který se nikdy s programováním nesetkal, je předmět velmi náročný. Možná kdybychom se dané látce věnovali déle a cvičili to déle, bylo by snažší předmětem projít. Věnovat se déle těm základům, abychom si byli více jistí a pak až pokračovat k náročnějším úlohám. Takhle se člověk v té ryhlosti ztratil už na 4. cvičení a pak už se to téměř nedalo dohnat.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
Programování je docela zábava, uplatníte tam některé základní matematické vzorce, když např. programujete kalkulačku kvadratických rovnic. A s programováním v různých jazycích se budete posléze setkávat během celého studia.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
-
Rozhodně přínosný předmět, který naučí alespoň základním dovednostem i člověka programováním naprosto nepolíbeného. Semestr byl rozdělen na dva celky - v tom prvním jsme si spíše "hráli s příkazy" (tj. seznamovali se s C++), zatímco druhá část byla věnována spojovému seznamu. Ten už mě sice nenadchl tolik jako látka probíraná v úvodu kurzu, protože je však právě spojový seznam předmětem zápočtové úlohy, osvojila jsem si nakonec i práci s ním.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Skvělý předmět. Seznámila jsem se trochu s programováním, bylo to vyučováno pochopitelnou formou, pomalu s osobním přístupem.st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PO
-
Skvělý předmět. Zábavný trénink logiky a kreativního myšlení.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
-
Věřím tomu, že obsah bude zajímavý, ale bohužel jsem se ze cvičení nic moc nenaučila.st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PO
-
Začíná se od úplného začátku, takže to není nijak náročné. Je zde potřeba průběžná příprava, jelikož nová látka pracuje s tou starou a celé se to na sebe nabaluje. Oceňuji také dva stominutové bloky týdně, které byly praktické (cvičení). Moc si neumím představit, kdyby jeden blok byl teoretický a druhý praktický - u programování je, dle mého názoru, nejdůležitější programovat; teorie se lehce naťukne během hodiny, případně si ji každý nastuduje, potom je hlavní psát kód, psát modifikovaný kód kódu minulého, psát jiný kód... a takhle pořád dokola - nejlepší způsob jak se naučit programovat. Na konci semestru tak člověk odchází se solidním základem, včetně objektově orientovaného programování.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
-
Základy programovania nie je úplne výstižný názov - začína sa síce programovať úplne od začiatku, veľmi rýchlo sa to však mení na programovanie náročnejších projektov, s čím úplný začiatočník nemá šancu držať krok. Množstvo konceptov programovania je úplne vynechaných, alebo vysvetlených len v rýchlosti.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
-
základy programování v C++, pro začátečníky rozhodně dobrá zkušenost pro pokročilejší možnost expresniho zápočtust. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name
-
Základy programování v C++. Zajímavé úlohy a otevřený osobní přístup. Snaha vyučujícího vyřešit všechny možné potíže.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
-
N : zakončení předmětu [9]
-
Dvě zápočtové úlohy. Zabere to poměrně dost času, ale dá se to zvládnout dobře.st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
-
Poslední zápočtový program (u skupiny Ing. Dlaska) byl nepoměrně těžší než ty, co se psaly na cvičení, a než první zápočtový program.st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name PO
-
Předmět se dá splnit úkolem na začátku semestru, což je dobře, protože by mohl být zbytečný pro lidi , kteří už mají se základem programování zkušenosti.st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
-
Předmět se zakončoval odevzdáním zápočtové úlohy. Nebyl problém s konzultací s vyučujícím, ti jsou velmi vstřícní a ochotni poradit. Ale opět náročnost úlohy, dle mého názoru, příliš vysoká. Pokud si člověk už v polovině semestru nebyl jistý a v hodinách byl ztracený, zápočtová úloha se nedala napsat.st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
-
Úlohou bolo naprogramovať 2 zápočtové programy, jeden približne v polovici semestra na ľubovoľnú tému, druhý so zadaním. Je to zvládnuteľné.st. průměr: st. obor: 3901R061 student branch name PO
-
Vcelku nenáročné dva programy, které jsme si pak měli obhájit, férový za zápočet.st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PO
-
Zápočtový program byl docela těžký. Při troše důvtipu a chuti do intenzivní práce u počítače se to dá zvládnout. A když už opravdu člověk neví kudy kam, tak cvičící rád pomůže.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
-
Zápočtový program, pro mě nebyl velký problémst. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PO
-
Zápočtový program se píše v klidu doma, není proto nutné se stresovat.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
-
N :
obsah předmětu [64]
Průměr odpovědi: 2.22
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 32 % [21]: výborný
- 2 : 29 % [19]: velmi dobrý
- 3 : 21 % [14]: průměrný
- 4 : 14 % [9]: horší
- 5 : 1 % [1]: špatný
N :
celkový dojem [67]
Průměr odpovědi: 2.21
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 35 % [24]: výborný
- 2 : 32 % [22]: velmi dobrý
- 3 : 13 % [9]: průměrný
- 4 : 10 % [7]: horší
- 5 : 7 % [5]: špatný