Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Čápová Hana Mgr. - [04AM1] Angličtina M1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 75
  • Procento hodnotících: 17 %
Celkové hodnocení [12]
1:
0 % [0]
2:
41 % [5]
3:
16 % [2]
4:
25 % [3]
5:
16 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [12]
1:
0 % [0]
2:
41 % [5]
3:
16 % [2]
4:
25 % [3]
5:
16 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.62
  • P :  hodnocení vyučujícího [7]
    • Domácí úkoly jsou dle mého názoru mnohdy zbytečně dlouhé. Jsme na Jaderce, ne na jazykovce! Jako Jaderný chemik neustále píši protokoly k praktikům, učím se na testy matematických i jiných předmětů a prostě nemám volného času dvakrát nazbyt. Nemyslím si, že by mi měla Angličtina brát tolik času, kolik mi těmi domácími úkoly bere, raději bych ten čas využila pro chemii, kvůli které jsem také tady.
      st. průměr: st. obor: 3901R072 student branch name V
    • Nemám, co vytknout.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name V
    • Paní Čápová je milá a hodná. Jsem rád, že učí zrovna angličtinu. Jazyky nemám moc v lásce.
      st. průměr: st. obor: 3901R066 student branch name V
    • Paní Čápová je velmi milá a hodná angličtinářka. Velmi doporučuji.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name V
    • Paní magistra je hodná. Když se měl někdo tendence s ní hádat, nikdy nezvýšila hlas. Pouze mu s úsměvem vysvětlila v čem se plete a bylo na ní vidět, že si myslí své.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name
    • Raději bych úkoly dostávala hned na hodině, ale chápu, že vzhledem k povaze úkolů to není možné.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name V
    • Vedení hodin se mi opravdu nezdá šťastné. Nejenže se na hodinách nic moc nového nenaučíte, ale celá hodina je vlastně kontrolování úkolů, kterých paní učitelka na každou hodinu zadá opravdu mnoho. Jinak abychom se vrátili k paní učitelce-dle mého ochota vypadá opravdu jinak. Odevzdání ,,Odevzdávacích úkolů" je velmi složitý proces. Nejen, že vám mohou být vráceny k přepracování z důvodů chyb, což je samozřejmě správně, ale mohou vám být vráceny i proto, že nejsou vytisknuté, jsou psány malým písmem apod. Občas se také stane, že ze zadání úkolů není vůbec zjevné, co má student/ka udělat. A ano, opravdu je podivné, že půlka lidí z obou kruhů má úkol udělaný jiným způsobem, než jak měl být. Konečně se chci vyjádřit k domlouvání závěrečné písemky. Paní učitelka trvala na tom, abychom písemku psali víceméně pohromadě, odmítla možnost, že bychom ji mohli psát poslední týden před Vánoci, i když věděla, že ten týden po Svátcích s námi hodinu nemá (odmítla i návrh psát test poslední pátek před Vánoci s tím, že si bere dovolenou-to je jistě její právo, ale oznámeno to bylo velmi arogantně). Bylo nám řečeno, že test nemůžeme psát z důvodu neprobrání látky, ovšem na konci oné hodiny před Vánoci jsme se dozvěděli, že látka z té hodiny v testu nebude. Tím nás paní Čápová odsoudila k psaní závěrečného testu v 1. týdnu zkouškového období.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
P :  hodnocení vyučujícího [13]

Průměr odpovědi: 3.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: výborný
  • 2 : 38 % [5]: velmi dobrý
  • 3 : 15 % [2]: průměrný
  • 4 : 23 % [3]: horší
  • 5 : 15 % [2]: špatný