Múčka Viliam prof. Ing. DrSc. - [15FCHN1] Fyzikální chemie 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 22
- Procento hodnotících: 13 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
-
P : hodnocení vyučujícího [2]
-
No, látku vysvětloval celkem zajímavě.Líbí se mi že opakuje minulou látku na začátcích hodin. Bohužel nejspíš nevědomě zakrývá svým tělem text, co píše na tabuli, a ten je pak celkem nerozluštitelný. Na druhou stranu si zakládá na kvalitě vyučování, což bylo velmi zajímavé. Zkouška probíhala netradičně, zadal mi celkem lehkou otázku, což jsem nečekal ( učil jsem se ty nejtěžší věci). Během zkoušky mě bral za každé slovo, čímž mě ještě více rozhodilo. Ostatním spolužákům se to prý nedělo. I když to možná zní negativně, na Fyzikální chemii rád vzpomínám.st. průměr: st. obor: 3901R072 student branch name PO
-
Pan profesor je velmi milý a veselý. Nicméně při psaní na tabuli by mohl dát prostor k obsání jejího obsahu dříve než ji celou popíše. Opravdu by velmi pomohlo občas stát bokem, udělat krok stranou a pak zase zpět a pokračovat. Většinou stál přímo před tabulí, něco vykládal, odvozoval a v tom se člověk rychle ztratí, když to zároveň nevidí. A když vidí pak až celou popsanou tabuli tak je těžké se v tom vyznat a než si to stačí opsat, tak mu pan profesor na další tabuli uteče myšlenkami zase na míle daleko.st. průměr: st. obor: 3901R072 student branch name PO
-
P :
hodnocení vyučujícího [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: výborný
- 2 : 33 % [1]: velmi dobrý
- 3 : 0 % [0]: průměrný
- 4 : 0 % [0]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný