Svoboda Vojtěch Ing. CSc. - [02FYS1] Fyzikální seminář 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 56
- Procento hodnotících: 16 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
50 % [4] |
2: |
|
37 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
12 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [8]
1: |
|
50 % [4] |
2: |
|
37 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
12 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.35
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.62
-
P : hodnocení vyučujícího [3]
-
Pan Svoboda byl velmi ochotný pomoct s projektem. Jeho otázky k přednášejícím byly občas velmi záludné, což vlastně není na škodu. Trochu jsem byla překvapená, že o udělení zápočtu a hodnocení proceedings rozhodoval pan Voltr, což vůbec netuším kdo je.st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name V
-
Přemýšlím, jestli pana inženýra vystihnout slovem spektakulární, famózní, nebo prostě super cool týpek. Musím říci, že jeho pohled na svět je úchvatný. Dokáže najít přirovnání mezi lineárním harmonickým oscilátorem a Rembrandtovou Noční hlídkou. Velmi si cením jeho motivačních proslovů na každém úvodu fyzikálního semináře - doplněné o obrázky - které si každý student může vyložit po svém.st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name V
-
Vhodná a objektívna kritika prezentácií (nie ľudí). Páči sa mi, že niekto skrz FYS robí to, že aj prvákov sa snaží priblížiť k tomu, čo možno budú v budúcnosti robiť a aké majú možnosti.st. průměr: st. obor: 3901R061 student branch name V
-
P :
hodnocení vyučujícího [9]
Průměr odpovědi: 1.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 44 % [4]: výborný
- 2 : 33 % [3]: velmi dobrý
- 3 : 0 % [0]: průměrný
- 4 : 11 % [1]: horší
- 5 : 0 % [0]: špatný