FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Beneš Michal Doc.Dr.Ing. :: [01DIFR] Diferenciální rovnice

Další předměty
[12ASF] Astrofyzika
[12BPR2] Bakalářská práce 2
[01DIFR] Diferenciální rovnice
[12DPFE2] Diplomová práce 2
[02DP2] Diplomová práce 2
[16DP2] Diplomová práce 2
[14EXM2] Experimentální metody 2
[02EMEC] Experimenty a modely elem. částic
[02FAJ] Fyzika atomového jádra
[14FKO2] Fyzika kovů 2
[02KTP2] Kvantová teorie pole 2
[02LIAG] Lieovy algebry a grupy
[01LIB1] Lineární algebra B1
[01MAA4] Matematická analýza A4
[01MKP] Metoda konečných prvků
[12MPR2] Mikroprocesory 2
[04NM2] Němčina M2
[02NF] Neutronová fyzika
[01NUM] Numerická matematika
[01NUMB] Numerická matematika B
[12ARCH] Obvody a architektura počítačů
[12OPEL] Optoelektronika
[14PRS2] Pravděpodobnost a statistika 2
[18PRC2] Programování v C++ 2
[14RESE] Rešeršní práce
[04RM2] Ruština M2
[12SBP] Seminář k bakalářské práci
[02SEM2] Seminář 2
[04ABU2] Úvod do odborného jazyka 2
[02USM] Úvod do standardního modelu mikrosvěta
[02UST] Úvod do strun
[12ZPLT] Základní praktikum z laserové techniky
[12ZPOP] Základní praktikum z optiky
[16ZBAF2] Základy biologie,anatomie a fyziologie
[15ZKJE] Základy konstrukce a funkce jader. elektráren
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:15 / 32
Procento hodnotících:46%
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [243]1.89
1 :|=========...........|43% [105]
2 :|=======.............|36% [89]
3 :|==..................|11% [27]
4 :|=...................|6% [15]
5 :|....................|2% [7]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
  • Přednášky jsou celkově poměrně nudné, takže změna monotónního přednesu na zajímavější např. zdůrazňováním důležitých vět a jejich praktického využití by nebylo špatné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vetsi pismo na tabuli, mohl by napsat skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkusit oživit přednášku, aby nebyla tak nudná
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Doporučit anglickou literaturu. Vysvětlit lépe pojem derivace, tj. navázat na MAA3. Derivace je tam zavedená jako lineární zobrazení. Stačilo by navázat krátce, v poznámce. Při dokazování prvních vět respektovat to, že máme v 1. ročníku neurčitý integrál zavedený jako množinu všech primitvních funkcí. Matně si vzpomínám na nějaký drobný nedostatek ve značení při substitucích. Bylo by vhodné jej v počátcích v poznámce nějak šikovně vysvětlit a navázat na MAA3.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášet živěji a svižněji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mohl by prednaset "energicteji" a zabavneji
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Naprostou matematickou exaktnost, poznámky z přednášek jsou jasné a ucelené, prakticky jsem neměl problém s porozuměním při učení na zkoušku, což u jiných předmětů bývá horší.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vynikajici srozumitelny zapis na tabuli, vcetne komentaru. Prednasejici je velmi ochotny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Důslednost, přiměřenou rychlost výkladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vstricnost prednasejiciho
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Klid, přesný jazyk, logický výklad, čitelnost rukopisu na tabuli, ohleduplnost při navázání na látku probranou v MAA a v Lin., flexibilita vůči studentům při vypisování zkoušek, zkoušky v létě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • Přednášek bylo celkem něco přes 20, byl jsem na více než polovině, ale rozhodně ne na všech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dostatečná podobnost látky ve skriptech, stačilo si jednou za čas kontrolovat, o čem je řeč
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vsechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednasky byly velmi peclive, ale extremne uspavajici
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4]
  • Cvičící:Doc. Emil Humhal. Cvičení mi mnoho nepřineslo, jednou za dva týdny je poměrně málo. Stihly se probrat typové příklady, ale napočítáno toho bylo celkově málo a rozhodně jsem si řešení diferenciálních rovnic nezažil dost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvicicim byl Doc. Emil Humhal!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičícím byl Emil Humhal, nikoli Beneš (nebylo v nabídce)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jen že cvičící byl Emil Humhal (Doc. RNDr. CSc.)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [3]
  • Zápisky z přednášky jsou na zkoušku dostatečnou a velmi dobrou přípravou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • elektronická skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta od jednoho z předchozich studentů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Termíny zkoušky byly vypisovány velmi špatně, resp. s malým předstihem. Např. v září se objevil na stránkách doc. Beneše první termín asi 3 dny předem, zatímco naučit se na zkoušku je práce zhruba na týden. Příklady jsou s ohledem k probrané látce na cvičení těžké, ale nikoliv nespočitatelné. Ústní zkouška velmi objektivní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouska probehla v klidu, coz se o nekterych jinych predmetech rici neda.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nelibilo se mi, ze na nekterych terminech byly pouzity priklady z Kluvanka a na nekterych ne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • příjemný průběh
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [15]1.40
1 :|=============.......|66% [10]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [4]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [11]
1 :|=========...........|45% [5]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [15]1.27
1 :|================....|80% [12]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [2]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [15]1.73
1 :|=======.............|33% [5]rozhodně ano
2 :|============........|60% [9]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [15]2.53
1 :|===.................|13% [2]rozhodně ano
2 :|========............|40% [6]spíše ano
3 :|=======.............|33% [5]neutrální
4 :|=...................|6% [1]spíše ne
5 :|=...................|6% [1]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [19]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|==..................|10% [2]3-6
3 :|====................|21% [4]7-10
4 :|=======.............|36% [7]11-14
5 :|==..................|10% [2]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [13]2.00
1 :|=====...............|23% [3]rozhodně ano
2 :|============........|61% [8]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|=...................|7% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [13]1.85
1 :|=====...............|23% [3]rozhodně ano
2 :|==============......|69% [9]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [13]1.92
1 :|===.................|15% [2]rozhodně ano
2 :|===============.....|76% [10]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [13]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|========............|38% [5]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|============........|61% [8]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [18]1.00
1 :|=========...........|44% [8]z vlastních zápisků
2 :|=====...............|27% [5]z cizích zápisků
3 :|==..................|11% [2]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [15]1.33
1 :|=============.......|66% [10]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [5]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [15]1.33
1 :|=============.......|66% [10]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [5]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [15]4.20
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|====................|20% [3]neutrální
4 :|========............|40% [6]spíše ne
5 :|========............|40% [6]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [15]2.73
1 :|====................|20% [3]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [4]spíše ano
3 :|===.................|13% [2]neutrální
4 :|========............|40% [6]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [15]2.27
1 :|===.................|13% [2]rozhodně ano
2 :|===========.........|53% [8]spíše ano
3 :|=====...............|26% [4]neutrální
4 :|=...................|6% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [15]1.93
1 :|====................|20% [3]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [10]spíše ano
3 :|===.................|13% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [13]1.62
1 :|============........|61% [8]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [2]spíše ano
3 :|=====...............|23% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [13]1.85
1 :|======..............|30% [4]rozhodně ano
2 :|===========.........|53% [7]spíše ano
3 :|===.................|15% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne