Další předměty [12ASF] Astrofyzika[12BPR2] Bakalářská práce 2 [01DIFR] Diferenciální rovnice [12DPFE2] Diplomová práce 2 [02DP2] Diplomová práce 2 [16DP2] Diplomová práce 2 [14EXM2] Experimentální metody 2 [02EMEC] Experimenty a modely elem. částic [02FAJ] Fyzika atomového jádra [14FKO2] Fyzika kovů 2 [02KTP2] Kvantová teorie pole 2 [02LIAG] Lieovy algebry a grupy [01LIB1] Lineární algebra B1 [01MAA4] Matematická analýza A4 [01MKP] Metoda konečných prvků [12MPR2] Mikroprocesory 2 [04NM2] Němčina M2 [02NF] Neutronová fyzika [01NUM] Numerická matematika [01NUMB] Numerická matematika B [12ARCH] Obvody a architektura počítačů [12OPEL] Optoelektronika [14PRS2] Pravděpodobnost a statistika 2 [18PRC2] Programování v C++ 2 [14RESE] Rešeršní práce [04RM2] Ruština M2 [12SBP] Seminář k bakalářské práci [02SEM2] Seminář 2 [04ABU2] Úvod do odborného jazyka 2 [02USM] Úvod do standardního modelu mikrosvěta [02UST] Úvod do strun [12ZPLT] Základní praktikum z laserové techniky [12ZPOP] Základní praktikum z optiky [16ZBAF2] Základy biologie,anatomie a fyziologie [15ZKJE] Základy konstrukce a funkce jader. elektráren Role učitele Cvičící, Přednášející, Zkoušející
|
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1] |
|
P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [1] |
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1] |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
Z : Poznámky ke skládání zkoušky [1] |
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] | 4.50 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [2] | 3.50 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [2] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|