FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Beneš Michal Doc.Dr.Ing. :: [01NUM] Numerická matematika

Další předměty
[12ASF] Astrofyzika
[12BPR2] Bakalářská práce 2
[01DIFR] Diferenciální rovnice
[12DPFE2] Diplomová práce 2
[02DP2] Diplomová práce 2
[16DP2] Diplomová práce 2
[14EXM2] Experimentální metody 2
[02EMEC] Experimenty a modely elem. částic
[02FAJ] Fyzika atomového jádra
[14FKO2] Fyzika kovů 2
[02KTP2] Kvantová teorie pole 2
[02LIAG] Lieovy algebry a grupy
[01LIB1] Lineární algebra B1
[01MAA4] Matematická analýza A4
[01MKP] Metoda konečných prvků
[12MPR2] Mikroprocesory 2
[04NM2] Němčina M2
[02NF] Neutronová fyzika
[01NUM] Numerická matematika
[01NUMB] Numerická matematika B
[12ARCH] Obvody a architektura počítačů
[12OPEL] Optoelektronika
[14PRS2] Pravděpodobnost a statistika 2
[18PRC2] Programování v C++ 2
[14RESE] Rešeršní práce
[04RM2] Ruština M2
[12SBP] Seminář k bakalářské práci
[02SEM2] Seminář 2
[04ABU2] Úvod do odborného jazyka 2
[02USM] Úvod do standardního modelu mikrosvěta
[02UST] Úvod do strun
[12ZPLT] Základní praktikum z laserové techniky
[12ZPOP] Základní praktikum z optiky
[16ZBAF2] Základy biologie,anatomie a fyziologie
[15ZKJE] Základy konstrukce a funkce jader. elektráren
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:2 / 8
Procento hodnotících:25%
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [34]2.35
1 :|========............|41% [14]
2 :|===.................|17% [6]
3 :|===.................|17% [6]
4 :|==..................|11% [4]
5 :|==..................|11% [4]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Uvedeno v hodnocení předmětu MKP
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [1]
  • Uvedeno v hodnocení předmětu MKP
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Měl jsem zápisky z minulého ročníku a dobře jsem věděl, že budu schopen naučit se na zkoušku i bez odchozené přednášky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • 1) necvičil pan Beneš ale pan Oberhuber 2)cvičení bylo naprosto pasivní rozšíření přednášky. 3) pan Oberhuber má opravdu nečitelné písmo 4) pouze to opisoval z papíru a ještě z něj úplně dýchalo jak to nemá připravené. 5) Muset to celé odsedět v pátek odpoledne byl očistec (vyžadována 85% účast). 6) nikdo nedával pozor, zápisky se v podstatě nedali dělat..nečitelné a nesrozumitelně podané. 7) a co je nejhorší, u zkoušky se ta látka pak běžně zkoušela
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [1]
  • Nezkoušejte prosím obsah cvičení, nebo zlepšete jeho kvalitu. Zajímavá je taky věc, že člověk na zkoušce rovnou dostane papír s otázkami a svým jménem. Zavání to tím, že si pedagog vybírá předem, z čeho dotyčného vyzkouší. Tím neříkám, že se tak dějě, otázky co jsme dostali byli vyvážené a spravedlivé.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [2]1.50
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
1 :|==========..........|50% [1]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [2]1.50
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [2]1.00
1 :|====================|100% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [2]2.00
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==========..........|50% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|=======.............|33% [1]3-6
3 :|....................|0% [0]7-10
4 :|=======.............|33% [1]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2]4.50
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|==========..........|50% [1]spíše ne
5 :|==========..........|50% [1]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2]4.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==========..........|50% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==========..........|50% [1]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2]4.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|====================|100% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|==========..........|50% [1]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|==========..........|50% [1]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]1.00
1 :|==========..........|50% [1]z vlastních zápisků
2 :|==========..........|50% [1]z cizích zápisků
3 :|....................|0% [0]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [2]1.50
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [2]1.50
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [2]3.50
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==========..........|50% [1]neutrální
4 :|==========..........|50% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]1.50
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [2]2.00
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==========..........|50% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [2]1.50
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2]4.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==========..........|50% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==========..........|50% [1]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2]4.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==========..........|50% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==========..........|50% [1]rozhodně ne