01DIM2  >  Diskretní matematika 2

Počet hodnotících: 9 / 126 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 126 studentů.
Ukončilo předmět: 64 studentů.
|==========..........| 50 %

Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející ]
Pošta Severin Ing. Ph.D. [ ]
Šťovíček Pavel Prof.Ing. DrSc. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [9]
  • Cvičení byla velice zajímavá, prokládáná zpestřujícími úlohami, takže nejen "věta, důkaz".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprosto perfektní předmět, všem doporučuji, docentka Masáková je zkrátka třída.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět mě velmi bavil. Zaujal mě především výklad Doc. Ing. Masákové, PhD a zajímavá i užitečná témata navazující na pytlíčkovskou algebru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stejně jako diskrétní matematika 1, perfektní - obtížnost důkazů promnělivá, zajímavé problémy, dobře nastavený motivační systém.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vynikající předmět, každému doporučuji. Doc. Masáková umí pro hraní si s čísly nadchnout. Také oceňuji možnost získání zápočtu za příklady počítané během semestru. Řešení diferenčních rovnic, které se učí v DIM, člověk ocení při počítání determinantů v algebře.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Žádné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Člověka to donutí přemýšlet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • s prof. Šťovíčkem jsme sice dělali něco jinak než ostatní skupiny, ale rekurentní vztahy i grupy se hodí; celkem mě bavilo to. nevýhodou vidím přítomnost studentů matematiky C, kteří neměli dostatečné znalosti a nám již zažitá látka se jim musela vysvětlovat znovu --> nuda
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé partie matematiky, snad je někdy využiji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [9] 1.56
1 : |=========...........| 44 % [4] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [9] 2.56
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [6] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [9]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] ano i ne
4 : |===============.....| 77 % [7] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [9]
1 : |=============.......| 66 % [6] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne