Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM2] Diskretní matematika 2

Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01TC] Teorie čísel
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 7 / 43 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [56] 1.34
1 : |=================...| 83 % [47]  
2 : |....................| 1 % [1]  
3 : |==..................| 10 % [6]  
4 : |=...................| 3 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Asi není, co by se dalo ještě zlepšovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na DIMku to zas tak nevadi, ale kdyby chtela p Masakova nekdy ucit v T101 cely rocnik, chtelo by to hlasitejsi projev.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Je schopna své zaujetí pro látku přenést i na studenty (alespoň některé :) )
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lidskost, příjemnost, vynikající odborný přehled, přístup ke studentům.... zkrátka všechno :). Předmět dokáže udělat velmi zajímavý.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vřelá komunikace s posedávajícím publikem:-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zaujetí pro věc, schopnost srozumitelně vykládat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zapálení a snaha o vysvětlení látky několikera způsoby, aby to pochopil každý.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Snad na dvou jsem chyběl, bohužel pro mě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • všechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Nevim.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [7] 1.00
1 : |====================| 100 % [7] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [7] 1.29
1 : |=================...| 85 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [7] 1.00
1 : |====================| 100 % [7] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [7] 3.00
1 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |===========.........| 57 % [4] neutrální
4 : |======..............| 28 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [9]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |=============.......| 66 % [6] 11-14
5 : |==..................| 11 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] 1.40
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [4] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [2] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=====...............| 25 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=====...............| 25 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne