01MAB4  >  Matematická analýza B4

Počet hodnotících: 13 / 110 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 110 studentů.
Ukončilo předmět: 66 studentů.
|============........| 60 %

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Kalvoda Tomáš Ing. [ Cvičící ]
Klika Václav Ing. [ Cvičící ]
Krbálek Milan Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]
Starý Jan Mgr. [ ]

N : Poznámky k předmětu [12]
  • Velice kvalitné přednáška matematické analýzy. Obtížnost nebyla zdaleka tak přemrštěná jak by si jeden mohl myslet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný předmět, výborný přednášející.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Základ k mnoha dalším předmětům, velice přínosný a důležitý předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • kvalitní a zajímavé přednášky a cvičení, dost náročné jako celek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět byl užitečný, přínosný a dobře vysvětlovaný. Škoda, že nebylo víc času na míru a Leb. integrál.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jeden z předmětů, který dělá jaderňáky tím, čím jsou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • moc zajímavý předmět, dobře vykládaný,rozhodně využitelných do dalších předmětů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prednaska na velmi vysoke urovni, cviceni vcelku dobre
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi zajímavý a náročný předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • často až příliš náročné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hodně důležitý předmět do budoucna.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přínosné, zábavné. Sic ne tolik jako MAB3, přesto jeden z nejlepčích předmětů. . . .zatím : )
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [13] 1.08
1 : |==================..| 92 % [12] rozhodně ano
2 : |=...................| 7 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [13] 1.00
1 : |====================| 100 % [13] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [13]
1 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ano
2 : |===========.........| 53 % [7] spíše ano
3 : |=====...............| 23 % [3] ano i ne
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [13]
1 : |==============......| 69 % [9] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne