Krbálek Milan Mgr. Ph.D. :: [01MAB4] Matematická analýza B4

Další předměty
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[01BPPR2] Bakalářská práce 2
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01SBAK] Seminář k bakalářské práci
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 13 / 56
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [133] 1.30
1 : |===============.....| 75 % [101]  
2 : |====................| 19 % [26]  
3 : |=...................| 3 % [4]  
4 : |....................| 1 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
  • Mohl by lépe rozvrhnout počet hodin na látku tak, aby se stihly probrat i obtížnější partie v závěru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • možná by mohl malinko přihmouřit oko na posledním zkouškovém termínu pro ty studenty, kteří mají o předmět opravdu zájem, mají nulovou absenci, dobré výsledky z písemek a mají předmět zapsaný již po třetí/čtvrté
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nic mne nenapada.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přehodnotit náhled na to, co je jednoduché a co ne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V ničem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • z mab se stává maa+
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [11]
  • Perfektní výklad studentů, vysoká vstřícnost, co řekl, to dodržel. Výborný byl nápad na body za chyby ve skriptech: zlepšila se jejich už tak dobrá kvalita, člověk měl o důvod víc je pročítat a navíc mohl získat body.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice dobře zvládnuté podávaní probírané látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Znalost věci a perfektní pedagogický přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelost a názornost výkladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dokázal studenty pro předmět nadchnout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • je poznat, že je studovaný pedagog
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na nasi skole snad nejsrozumitelnejsi a najhezci a nejcitelnejsi psani na tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přehled, vstřícnost, vtip
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zábavné a přínosné přednášky, ke Krbálkovi se vyplatí chodit i na cvičení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • férový přístup, otevřenost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pedagogický cit, schopnost velmi srozumitelně i zábavně podat látku. Takhle to má vypadat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Všechny, čehož nelituji
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • navstivil jsem asi polovinu, prednaska se mi castecne kryla s predmetem MAST
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [9]
  • Scripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta - postačí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta přednášejícího
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kombinace skript, zápisků z přednášek/cvičení a průběžně vypracovávaných souhrnů po každém probraném tématickém bloku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta od dr. Krbálka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi prijemne je zverejneni otazek - samotne jejich zpracovani je vyznamnym podilem memorovani latky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Krbálkova skripta MAB4, 2. vydání
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Milan Krbálek Matematická analýza 4
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [6]
  • Je to jedna z náročnějších, ale pokud tomu člověk něco dá, o to lepší pocit z dobrého výsledku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Při získání značného počtu bonusových bodů z průběhu semestru byla pak samotná zkouška v podstatě jen formalitou (což asi byl i duvod proč došlo ke snížení množstí bonusových bodů v letošním roce (2009/2010)).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi narocne je dvoudenni skladani zkousky. Alespon pro mne to byl velky zaprah pro telo i mysl. Zajimala by mne statistika, kolik studentu udelalo zkouskuhned nasledujici den na ustni a kolik az na dalsim terminu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vyplatí se propočítat předchozí zkouškové písemky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • I když jsou zkouškové otázky dané předem, tak si Krbálek docela do hloubky prověřuje, jak tomu rozumíme.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Milan Krbálek je objektivita sama. Zkoušku jsem vnímal spíše jako zábavný rozhovor. Bohužel jsem nepřišel natolik připraven, abychom se mohli pustit do otázek a polemik, na které jsem se celý semestr těšil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [11] 1.00
1 : |====================| 100 % [11] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [11] 1.27
1 : |==============......| 72 % [8] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [11] 1.09
1 : |==================..| 90 % [10] rozhodně ano
2 : |==..................| 9 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [11] 1.00
1 : |====================| 100 % [11] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [13]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |=...................| 7 % [1] 3-6
3 : |===.................| 15 % [2] 7-10
4 : |===========.........| 53 % [7] 11-14
5 : |=...................| 7 % [1] Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [21] 1.00
1 : |=...................| 4 % [1] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |==========..........| 52 % [11] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [13] 1.23
1 : |===============.....| 76 % [10] rozhodně ano
2 : |=====...............| 23 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [13] 1.08
1 : |==================..| 92 % [12] rozhodně ano
2 : |=...................| 7 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [13] 1.69
1 : |=========...........| 46 % [6] rozhodně ne
2 : |========............| 38 % [5] spíše ne
3 : |===.................| 15 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [6] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 8 % [1] neutrální
4 : |==..................| 8 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [13] 1.38
1 : |============........| 61 % [8] rozhodně ano
2 : |========............| 38 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [13] 1.69
1 : |===========.........| 53 % [7] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [4] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne