01MMF  >  Metody matematické fyziky

Počet hodnotících: 9 / 55 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 55 studentů.
Ukončilo předmět: 39 studentů.
|==============......| 70 %

Šťovíček Pavel Prof.Ing. DrSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [6]
  • Teorie zobecnenych funkci - proste klasika, bez ktere by to neslo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Svou náplní velice potřebný předmět, pečlivě odpřednášený. A někdy pekelně nudný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • podle mě celkem zbytečný předmět, prostě akorát zavádění další symboliky podobně jako v algebře... nerozumím příliš tomu, proč má tento předmět MM povinné, naprosto ztracený čas... ať mi někdo někdy řekne, k čemu to sakra užiju! ve 3. je na MM opravdu zbytečně moc zkoušek a bakalářka vážně není rešerška, těžko to najednou zvládnout! někdo by se nad tím měl zamyslet (viz počet studentů, kteří SZZ stihli) pro mat. fyziky dejme tomu... účast některých lidí, co nedali RMF velmi tristní, teď už je tento problém naštěstí vyřešen.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • neni mi zcela jasne proc je tento predmet mezi povinnymi predmety
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pro "beckare" leccos obtizne k pochopeni, ale to se neni cemu divit :-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • mělo by být povoleno absolvovat buď mmf nebo rmf jako ekvivalentní předměty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [9] 2.89
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [3] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |====................| 22 % [2] spíše ne
5 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [9] 1.89
1 : |=========...........| 44 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [9]
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [3] ano i ne
4 : |=======.............| 33 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [9]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [3] ano i ne
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne