Šťovíček Pavel Prof.Ing. DrSc. :: [01MMF] Metody matematické fyziky

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 8 / 41 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [136] 2.28
1 : |=====...............| 26 % [36]  
2 : |========............| 38 % [53]  
3 : |===.................| 16 % [23]  
4 : |===.................| 15 % [21]  
5 : |....................| 2 % [3]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • nevim
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Osobně bych ocenil, kdyby se některé věci dělaly víc obecněji (topologie nebo víc využít funkcionální analýzu u Fredholmových vět). Měl jsem pocit, že jsme někde zabíhali do zbytečných detailů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přílišná pečlivost - některé věci fakt nebylo v třeťáku třeba rozebírat tak podrobně. Opět více nadšení, úsměvů a celkově života do toho přednášení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nudný výklad, přišlo mi, že po něj samotného je učit celkem nutné zlo, alespoň minimální dávku emocí!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • "Lezernost" vykladu odvadi studentovu pozornost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Ocenuji klidnost, matematickou presnost, a pritom srozumitelnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozumí tomu, co vykládá a nenechá se vyvést z míry, když je někdo úplně dutý, stojí u tabule a neví. Obddivuji trpělivost pana profesora, protože já bych už některý studenty třikrát posasdil sednout, ale on se jim dál snaží napovědět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Znalosti, korektnost, pečlivost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • naprostou, exaktnost, korektnost, hraničící až se strojovou přesností a sterilností
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vstricnost vuci studentum
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zbytecne nehrotil u tabule
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • všechny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 22
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prednaska semi kryla s jinym predmetem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vsechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [6]
  • Cviceni s asi 50 lidmi je neucinne, na cviceni jsou lide, kteri nemaji MA34 a neumi spocitat zakladni integraly apod. Takove cviceni docela ztraci smysl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Spočítaly se sice základní věci, ale nejsem si jistý, zda bych dokázal použít nabyté znalosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kámen úrazu je hlavně nutnost absolvovat cvičení společně s lidmi, kteří nemají ani matematickou analýzu 1 (bohužel to naše škola umožní) - a soustavná nutnost kolidovat s jejich neschopností. Pan profesor by měl být ráznější a tuto sortu lidí okamžitě z cvičení vyhodit. Díky neuvěřitelnému nedostatku vzdělání některých cvičenců jsme pak například hodinu strávili matematickou úpravou, která studentovi třetího ročníku zabere 1 minutu. A to během skákání přes švihadlo. Něco by s tím chtělo dělat, pro schopnější studenty je toto nedůstojné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičení trpělo tím, že nás bylo moc a zdaleka ne všichni vůbec měli na to, aby tento předmět mohli sledovat a nějaký příklad vypočítat, tento problém ale naštěstí už vyřešen. příklady dost odtržené od reality, nepochopil jsem, k čemu předmět je.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nestastne reseni "hromadneho" cviceni
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • velke mnozstvi lidi a pomaly postup pri pocitani a dokazovani jednotlivych prikladu ucinili cviceni ponekud nudnymi
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4]
  • skriptum
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky a skripta pana profesora
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • plus skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ze zapisku a ze skript
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • Uvítal bych více termínů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouska byla docela snadna. Jenom je malo terminu a pak velky pocet studentu zpusobuje dlouhe cekani.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Díky vlastní lenosti jsem musel na místě vypotit způsob řešení jistého druhu úloh. S drobnou pomocí jsem toho dosáhl - a bez ohledu na další zkoušení jsem dostal B. Ale to zas tak nevadí...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dost záleží na tom, jak student udělá příklad, známkování spíš tak podle plotu, i když vypadá, že zkoušející nad známkou dost přemýšlí, rozdíl mezi C-E mnohdy není velký
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkousejici byl velmi vstricny a zbytecne nas nestresoval
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [8] 2.38
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] ano i ne
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [8] 1.88
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |============........| 62 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [8] 2.50
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [8] 1.50
1 : |============........| 62 % [5] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [12]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |===.................| 16 % [2] 3-6
3 : |==..................| 8 % [1] 7-10
4 : |===.................| 16 % [2] 11-14
5 : |=====...............| 25 % [3] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [8] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |============........| 62 % [5] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [8] 3.00
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [8] 2.88
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |=======.............| 37 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [8] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=====...............| 25 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |===============.....| 75 % [6] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [12] 1.00
1 : |==..................| 8 % [1] z vlastních zápisků
2 : |===.................| 16 % [2] z cizích zápisků
3 : |========............| 41 % [5] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [8] 2.38
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [8] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |============........| 62 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [8] 2.00
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne
2 : |===============.....| 75 % [6] spíše ne
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [4] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [8] 2.63
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [8] 2.38
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [8] 1.75
1 : |=======.............| 37 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [8] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne