02DEF2  >  Dějiny fyziky 2

Počet hodnotících: 14 / 127 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 127 studentů.
Ukončilo předmět: 99 studentů.
|===============.....| 77 %

Jex Igor Prof.Ing. DrSc. [ Přednášející ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ ]

N : Poznámky k předmětu [13]
  • bez poznámek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Docela zajímavý předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Odpočinkový předmět, v podání prof. Jexe výborný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prednasel prof. Jex. Bylo by to docela zajimave, ale mnohem vic by si to clovek uzil po absolvani TEF, kdyz uz je detailneji seznamen s Lagrangem a spol. i fyzikalne :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Super pokračování Dějin fyziky - moderní fyzika je daleko zábavnější než starověké kultury...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vcelku prijemne spestrenie vyuky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • čekala jsem pokračování ze zimy, díky nemoci doc. Štolla přednášel prof. Jex, přesto zajímavě
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kredit za účast a ani to nebyla taková nuda...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento předmět se velice těžko hodnotí, protože není povinný a pro jeho zápočet není nutné dělat téměř nic. I tak byl ale s prof. Jexem celkem zajímavý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, líbilo se mi, že je na fyziku pohlíženo z jiného pohledu než jen vzorce a výpočty. Příjemné odreagování.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jex a dějiny fyziky, tož dobré, hůmorné a odpočinkové.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Konečně bůh (štoll) vyslyšel naše prosby a vznikly DEF2
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Méně naparování pedagoga.
    Studijní průměr: neuveden

N : Předmět byl pro mne přínosem. [14] 2.43
1 : |====................| 21 % [3] rozhodně ano
2 : |=======.............| 35 % [5] spíše ano
3 : |====................| 21 % [3] neutrální
4 : |====................| 21 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [14] 2.93
1 : |===.................| 14 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==============......| 71 % [10] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [14]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |==================..| 92 % [13] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [14]
1 : |======..............| 28 % [4] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [6] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [4] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne