Jex Igor Prof.Ing. DrSc. :: [02DEF2] Dějiny fyziky 2

Další předměty
[02DEF2] Dějiny fyziky 2
[02NSY] Nerovnovážné systémy
[02TEF2] Teoretická fyzika 2
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
[02TJNS] Transportní jevy/Nerovnovážné systémy
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 14 / 0 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 0 %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [54] 1.94
1 : |========............| 40 % [22]  
2 : |=====...............| 27 % [15]  
3 : |=====...............| 27 % [15]  
4 : |=...................| 3 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • Asi hodně studentů by výrazně ocenilo, pokud by tolik nebazíroval na tom, že v žádných místnostech FJFI se nesmí pít ani jíst. Máme přednášky celý den každý den v týdnu bez jakýchkoliv přestávek na oběd a pak je člověku docela špatně, když je ve škole např. 12 hodin a nemůže se ani najíst.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tak samozřejmě v jistějším formulování myšlenek, ale s tím nic neudělá, to je problém jeho češtiny a působí spíš roztomile...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy až zbytečně moc dat, ale píšu to hlavně proto, že musím tuto kolonku vyplnit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pedagog by nemusel skoro v každé větě dávat najevo propastný rozdíl mezi jeho znalostmi a znalostmi studentů.
    Studijní průměr: neuveden

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [9]
  • Jeho smysl pro humor a přehled jak v dějinách, tak v samotné fyzice.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Umí poutavě vykládat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Využívání moderních technologií, připravenost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze umi byt i hodny, kdyz nezkousi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Líbilo se mi, že na přednášky si připravil prezentaci s názornými obrázky a fotografiemi vědců a dobových zařízení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný přehled a humor. Zájem o problematiku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Živé přednášky a docela i zajímavé
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poutavé vyprávění a uměl si zjednat pořádek nebyl tam takový hluk jako na DEF1
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Znalosti pedagoga.
    Studijní průměr: neuveden

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [14] 1.64
1 : |==========..........| 50 % [7] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [12] 3.08
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==================..| 91 % [11] neutrální
4 : |==..................| 8 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [14] 1.21
1 : |================....| 78 % [11] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [14] 2.00
1 : |======..............| 28 % [4] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [6] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [14]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |===.................| 14 % [2] 7-10
4 : |=================...| 85 % [12] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď