02ELMA  >  Elektřina a magnetismus

Počet hodnotících: 20 / 180 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 180 studentů.
Ukončilo předmět: 100 studentů.
|===========.........| 55 %

Břeň David RNDr. Ph.D. [ Zkoušející ]
Havránková Eva RNDr. [ Cvičící ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ ]
Uhlíř Miloš RNDr. [ Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [17]
  • Další z pilířů fyziky, byť dozvědět se to je mnohdy snažší ze skript, než z přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pochopení Maxwellek je parádní pocit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Problémem tohohle předmětu je veliká zmatenost výkladu při přednáškách.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stezejni predmet. Jeden z nejlepsich studijnich zazitku jsem mel pri reseni Mexwellovych rovnic -> vlnova rovnice a pri studiu relativistickych ctyrvektoru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Všichni to vědí... používanou matiku nikdo pořádně nechápe, škoda. Krom toho, přednášky se nedaly poslouchat, byly k ničemu, a cvičení (s paní Havránkovou) byly ztráta času, celkově: tenhle předmět jsem si dala jako samouk.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejdůležitější (a pro mě i nejhezčí) částí předmětu byl matematický aparát. Kdo ho pochopí, nemůže mít problémy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poměrně obsáhlý předmět, používající opět o něco složitější matematiku, která se musí pochopit "za pochodu".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět vyžadoval matematický aparát, který jsme v kursu matematiky zatím neprobírali. Ačkoliv úvod do matematiky byl na počátku skript a řešili jsme ho i na přednáškách, nemyslím si, že to bylo dostačující pro plné pochopení a odvozování všech jevů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trochu znatečný výklad o přednáškách:-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Potřeba znalosti matematického aparátu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět patřící k základnímu kurzu fyziky. Jen je občas těžší pochopit matematiku, která se dělá až ve druhém ročníku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Docela těžké a hlavně je toho hodně
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejzajímavější předmět LS
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajimavy predmet s bohuzel trochu zmatenymi prednaskami, ale i tak byly lepsi nez obvykly uspavaci styl.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • nevim proč tohle políčko musim furt vyplňovat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemám poznámky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden

N : Předmět byl pro mne přínosem. [20] 2.05
1 : |========............| 40 % [8] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [5] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [5] neutrální
4 : |==..................| 10 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [20] 1.85
1 : |=========...........| 45 % [9] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [6] spíše ano
3 : |====................| 20 % [4] neutrální
4 : |=...................| 5 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [20]
1 : |=====...............| 25 % [5] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [10] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [5] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [20]
1 : |===.................| 15 % [3] rozhodně ano
2 : |=========...........| 45 % [9] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [5] ano i ne
4 : |===.................| 15 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne