Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
[802FYZ2] Fyzika 2
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 19 / 39
Procento hodnotících: 48 %
|==========..........|
SUM : Celkové hodnocení [138] 2.23
1 : |======..............| 31 % [44]  
2 : |=======.............| 34 % [48]  
3 : |===.................| 16 % [23]  
4 : |==..................| 11 % [16]  
5 : |=...................| 5 % [7]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [12]
  • Myslim, ze je nutne podstatne zmensit chaoticnost vykladu. Tj vice rozmyslet slova, mozna trochu zlepsit prehlednost psani na tabuli, ale hlavne zapracovat na oralnim projevu. Bylo by jiste pro studenty prinosnejsi vysvetlit vec treba jen jednou, ale pomalu klast duraz na klicova slova, usporadat rec do logickych sekvenci, ktere by na sebe navazovaly a delat mezi nimi treba malou pomlku, aby si to student stihl tochu promyslet a vedel "kde jsme"... Pan docent misto toho vychrli treba vse behem nekolika vterin, coz student malokdy zachyti, takze se to musi opakovat a cas se neusetri. To je podle me jeden z nejvetsich problemu prednasky: Neco rychle vychrli, nacez sam prizna "rekl jsem to hrozne". Techto momentu by se mel pan docent vyvarovat. Prednaska by pak byla mnohonasobne srozumitelnejsi. Kdyby Goce zapracoval na systematicnosti svych prednasek, mohl by byt dosti dobrym prednasejicim
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • SYSTÉM!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Systematizovat výklad a odstranit chaos (hlavně co se matematické stránky věci týká).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ve všem... přednášet aspoň trochu srozumitelně, míň se ptát, jestli tomu rozumíme, a míň skákat od jednoho k druhýmu. Kreslit obrázky, který by byly názorný a ne aby vypadaly jako čmáranice od dvouletýho dítěte, který nakreslilo "mravence"...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vnést trochu řádu do chaotických přednášek (psát nadpisy, říct k čemu se chce dostat), ale nebylo to až tak strašné. Základní myšlenky se daly pochopit, souvislosti se musely nastudovat doma.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Takřka všechny přednášky byly velice chaotické, časté škrátní a přepisování na tabuli vnášelo do poznámek chaos, tempo přednášky bylo docela rychlé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemít tak chaotický výklad, zmírnit tempo přednášení. Vysvětlit jeden problém jednou a pomalu, ne pětkrát rychle a pokaždé jinak. Pak se člověk snadno ztratí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • lepší organizovanost přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápis na tabuli, říct na začátku co že to vlastně budeme dělat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vice si ujasnit prubeh prednasky,
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • občas byly přednášky dost chaotické
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně by měl mluvit mnohem více srozumitelněji. Před začátkem odvozovování vůbec říci, se právě odvozuje a co děláme. Každé téma uvést pár slovvy a ne začít na tabuli psát nějaké vzorce, o kterých ani nikdo neví, co znamenají, a k čemuse váží. Přednášející by si také měl dát pozor na rychlé mluvení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [12]
  • Mily clovek, pri prednaskach velice vstricny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Smysl pro humor, snaha o názornost (i když to, že někdo si něco na něčem dokáže představit, neimplikuje to, že si to na tom představí i druzí). Hodně oceňuji, že při zkoušce Chadzi nestresoval a naopak povzbuzoval a celkově u něj zkoušky byly příjemné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vytrvalost... přednášet spoustě lidí, z nichž nikdo neposlouchá... Nic jinýho nemůžu vymyslet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • "Neexistuje hloupá otázka, ale pouze hloupá odpověď." a opravdu - mohli jste se po nebo i při přednášce zeptat na jakoukoliv blbost a doc. Chadzitaskos se vám jí pokusil znova vysvětlit. Také nás zvládnul zapojit do přesnášek ("Kontrolujte mě...").
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na panu docentovi bylo vidět, že se snaží látku opravdu vysvětlit, aby to všichni pochopili.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Orientace v oboru, vstřícnost ke studentům, humor, snaha látku srozumitelně vysvětlit, což se bohužel ne vždy úplně daří. Přednášky nenudily.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nadšení pro předmět, názorné příklady, používání "selského rozumu"
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu vše vysvětlit, ne vždy se to ale úplně povedlo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ochotu vysvetlit i opkovane prednasenou latku. Snahu zjistit komunikovat s posluchaci.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • kontakt se studenty během přednášek ("rozumíte tomu?")
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu všem všechno vysvětlit a ochotu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícnost vysvětlit daný problém.
    Studijní průměr: neuveden

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5]
  • Bylo to k ničemu, naprosto k ničemu. Když jsem dávala pozor, často jsem ani nepochopila, o čem se zrovna bavíme, natož aby mi to pomohlo, spíš naopak jsem odcházela s naprostým zmatkem v hlavě. Tak jsem radši spala.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nebavil mě zmatek ve výkladu, raději jsem obětoval prázdniny...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky mi z důvodu chaosu příliš nedávaly.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přišlo mi užitečnější dělat jiný věci, než tam chodit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Štollova skripta jsou dostatečným důvodem vynechat přednášku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Cvičící byl Pavel Bažant, jeho styl cvičení byl opravdu dobrý, příklady se počítaly přímo na cvičeních a ne že si je někdo připravil doma a pak to opsal na tabuli bez nějakého vysvětlení. Bohužel se kvůli tomu nestihlo všechno, ale přesto to bylo fajn
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [5]
  • Skripta + občas Feynman
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze skript doc. Štolla Elektřina a magnetismus, mé vlastní poznámky byly příliš chaotické a nepřehledné, sloužily pouze pro dodatečnou orientaci a odvozování vztahů, které nebyly ve skryptech uvedeny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynmanovi prednasky z fyziky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • skripta ELMA
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Ač jsem v některých bodech vytýkal panu docentovi chaos, musím ho hrozně moc ocenit za zkoušku. Ulehčoval, co se dalo, vytvářel příjemnou atmosféru, byl stále dobře naladěn (neuvěřitelné; i po celém dni zkoušení). Po zkoušce jsem mu zkrátka všechny zmatky na přednáškách odpustil a začalo mi být líto, že už mě asi zkoušet v budoucnu nebude.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písemka: 5 příkladů - alespoň 2,5 dobře. Na našem termínu byly relativně jednoduché příklady, až na jeden. Ústní část: 2 až 3 otázky (když to některým nešlo, tak dostaly ještě další), bylo dost času, takže se to dalo vymyslet na místě. Doc. Chadzitaskos nepožaduje, aby jste si pamatovali celá skripta, ale spíš, abyste to byli schopni alespoň z části na místě odvodit (třeba i ne zcela matematicky dobře, ale důležité je fyzikální představa o problému).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nohokrát jsem během zkoušky nevěděl, co přesně se po mně chce, abych odvozoval... Nakonec jsme se domluvit a částečně i pochopit dokázali.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [19] 1.53
1 : |==========..........| 52 % [10] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [8] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [19]
1 : |=======.............| 36 % [7] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [19] 3.32
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 26 % [5] spíše ano
3 : |======..............| 31 % [6] neutrální
4 : |=====...............| 26 % [5] spíše ne
5 : |===.................| 15 % [3] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [19] 3.84
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=...................| 5 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 26 % [5] neutrální
4 : |=========...........| 47 % [9] spíše ne
5 : |====................| 21 % [4] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [19] 1.58
1 : |==========..........| 52 % [10] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [7] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [24]
1 : |=...................| 4 % [1] 0-2
2 : |====................| 20 % [5] 3-6
3 : |====................| 20 % [5] 7-10
4 : |=======.............| 33 % [8] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [13] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |============........| 61 % [8] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [8] 1.75
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [8] 2.00
1 : |=======.............| 37 % [3] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [8] 2.63
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ne
3 : |=======.............| 37 % [3] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.75
1 : |=======.............| 37 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [8] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [8] 2.00
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [6] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne