02ZFM2  >  Základy fyzikálních měření 2

Počet hodnotících: 10 / 83 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 83 studentů.
Ukončilo předmět: 72 studentů.
|=================...| 86 %

Škoda Libor Ing. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [9]
  • Doporučuje všem. Člověk se psychicky trochu připraví na praktika. Měření je zajímavé, ale kratší a protokolů je jen pár (teď srovnávám s praktikama) - takže je to i docela zábava.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kdo nemá rád experimenty a protokoly, tak ať na to nenadává... Já jsem si to užil a myslím, že je i víc takových... Akorát mě vadila různá úroveň asistentů, takže jsem měl vytipováno, koho se ptát na nějaký problém, abych vůbec dostal ucházející a sofistikovanou odpověď.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tohle bylo vyloženě šlápnutí vedle. Zapsat tenhle předmět bylo jedno z nejhorších rozhodnutí v mém životě. Jedinou výhodu vidím v tom, že jsem se definitivně rozloučil s jakýmikoli fyzikálními experimenty. Ani nechápu, jak jsem dokázal ty 3 protokoly udělat. Pozn. Za to rozhodně nemohou ti kdo se na výuce tohoto předmětu podílejí. Prostě jenom nenávidím experimenty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Člověk se seznámí se spoustoupřístrojů a nečeká ho takový šok, když pak přijde na praktika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobrá příležitost pro mě, jako bývalého gympláka, osahat si trochu všechny ty "věci" v laboratoři :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrý start pro praktika ve druhém ročníku. Oceňuji snahu asistentů rozebírat s námi chyby v protokolech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Konečně se přeslo od teorie k praxi. Úlohy nejsou nikterak náročné a zpracování protokolů nezabere tolik času (odevzdává se jeden protokol za skupinu). ZFM je příjemné odreagování od přednášek - doporučuji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přípravné texty na internetu k jednotlivým úlohám mi nepřijdou příliš kvalitní a srozumitelné. Někdy jsou zastaralé a přístroje v nich popsané se vůbec nakonec v pokusu nepoužívají. Bylo by možná vhodné je předělat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tož aspoň se tu nemuseli dělat sáhodlouhé protokoly, jak v praktiku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [10] 2.20
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [10] 2.90
1 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [4] neutrální
4 : |======..............| 30 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [10]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [3] ano i ne
4 : |==========..........| 50 % [5] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [10]
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] ano i ne
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ne