Škoda Libor Ing. :: [02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2

Další předměty
[02LCF2] Laboratorní cvičení z fyziky 2
[02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / 78 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [59] 2.15
1 : |=====...............| 25 % [15]  
2 : |========............| 42 % [25]  
3 : |=====...............| 25 % [15]  
4 : |=...................| 5 % [3]  
5 : |....................| 1 % [1]  

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • K tomuhle předmětu nápady na zlepšení nemám - bylo by teda fajn, aby aparatura v praktiku fungovala a nebyly s ní furt jen problémy (nefungující přístroje, neaktuální návody k úlohám a podobné srandy), ale to je už jiná pohádka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas byl problém z těch dokumentů na internetu pochopit, co že to vlastně máme dělat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápočet dostal bez problému každý, kdo alespoň trošku dělal co se po něm chtělo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [10] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [5] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [10] 2.10
1 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ano
2 : |================....| 80 % [8] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [10] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [10] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [9] 1.22
1 : |==..................| 11 % [1] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==..................| 11 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |===========.........| 55 % [5] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |====................| 22 % [2] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [10] 2.20
1 : |====................| 20 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [5] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [10] 2.30
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==============......| 70 % [7] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne