12PIN1  >  Praktická informatika pro inženýry 1

Počet hodnotících: 12 / 124 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 124 studentů.
Ukončilo předmět: 102 studentů.
|================....| 82 %

Liska Richard Doc.Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [11]
  • Místo přednášky bych ocenil spíše cvičení každý týden, podstatné věci se na něm stejně opakovaly a navíc přednášky se s cvičeními občas nekryly.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Napsal jsem si hned na začátku semestru písemky a měl jsem vystaráno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Základy práce s linuxem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jako člověk, který s unixem začínal, jsem měla později na cvičeních trochu problém (než jsem vyřešila, jak se vlastně provede první krok, už byl cvičící dál)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Očekávala jsem víc.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět obsahoval podle mě některá zbytečná témata. Jiná, která byla obtížná a museli jsme je umět, nebyla vůbec vysvětlena, i když by se každému hodila (např. Latex).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Představovala jsem si to trochu jinak, nevím jestli slovo "praktická" v názvu je úplně trefné...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přínosem pro mě byla jen cvičení. Z přednášek jsem nerozuměl skoro ani jedné celé větě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skutečný úvod do Linuxu - řekl bych spíše do terminálu linuxu (příkazový řádek). Hned na začátku semestru jsme se dozvěděli, že po absolvování PIN1 nebudeme u PC s linexem potřebovat myš :-D
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Užitečný pro ty. kteří se s Linuxem ještě nesetkali.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Unix, jestli to někdo myslí s počítačem vážně tak se do toho obuje, ať už za pomoci toho předmětu nebo ne.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [12] 2.58
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |============........| 58 % [7] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 8 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [12] 3.17
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [2] spíše ano
3 : |============........| 58 % [7] neutrální
4 : |===.................| 16 % [2] spíše ne
5 : |==..................| 8 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [12]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [2] ano i ne
4 : |=============.......| 66 % [8] spíše ne
5 : |===.................| 16 % [2] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [12]
1 : |==..................| 8 % [1] rozhodně ano
2 : |============........| 58 % [7] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [3] ano i ne
4 : |==..................| 8 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne