Liska Richard Doc.Ing. CSc. :: [12PIN1] Praktická informatika pro inženýry 1

Další předměty
[12DPFE2] Diplomová práce 2
[12PIN1] Praktická informatika pro inženýry 1
[12PIN3] Praktická informatika pro inženýry 3
[12DSIF2] Seminář k diplomové práci 2
[12VUIF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 9 / 101 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [47] 2.94
1 : |==..................| 8 % [4]  
2 : |====................| 19 % [9]  
3 : |==========..........| 51 % [24]  
4 : |==..................| 12 % [6]  
5 : |==..................| 8 % [4]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Rozhodně mluvit mnohem více srozumitelněji a zajímavě, aby tam vůbec někdo chodil. Přednášky nebyly ke cvičení vůbec nutné a neříkalo se na nich nic zajímavého, co bychom se o cvičení nedověděly.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Udělat přednášku zajímavější a srozumitelnější pro lidi, co neznají linux.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [7]
  • Nebyl jsem ani na jedné. Kolidovalo mi to s chemií.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nedalo se pořádně si nic zapsat a navíc to bylo nudné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevím, na přednášky jsem nechodila, cvičení byla užitečnější
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednáškám jsem vůbec nerozuměl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stačilo chodit na cvičení. Přednášky byly pro ty, kteří se o problematiku vyloženě zajímali.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 5 a bylo jich 6
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vůbec jsem nepochopil smysl tohoto předmětu, měl-li vůbec nějaký.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Cvičil mě jakýsi Slovák, jméno si nepamatuju, ale cvičení byla dobrá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičící byl pan Váchal, nebylo to špatné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [9] 2.44
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [3] spíše ano
3 : |===========.........| 55 % [5] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [8] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |============........| 62 % [5] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [9] 3.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
3 : |=========...........| 44 % [4] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [9] 3.11
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |=========...........| 44 % [4] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [15]
1 : |====................| 20 % [3] 0-2
2 : |=====...............| 26 % [4] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |....................| 0 % [0] 11-14
5 : |=...................| 6 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne