Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. :: [01MAA2] Matematická analýza A2

Další předměty
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01TC] Teorie čísel
[01TEMA] Teorie matic
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 10 / 53 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [115] 1.63
1 : |===========.........| 57 % [66]  
2 : |======..............| 31 % [36]  
3 : |=...................| 5 % [6]  
4 : |=...................| 3 % [4]  
5 : |....................| 2 % [3]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • Občas malilinko studenty zmotá, když se snaží vysvětlit něco jednoduchého po třetí a aby to víc přiblížila, tak to trošku zkomplikuje, ale to je jen detail. A jinak? No samozřejmě posouvání tabule (i když už se to lepší) :-DD
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nesmí se opomenout již tradiční tabule :-D.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy jsem postrádal nějakou strukturu. Říci, jak se bude při důkazu postupovat, a co je cílem. Někdy jsem se ztrácel. Tvrzení bylo zapsáno uprostřed, první část důkazu pod ním, pak došlo místo, tak se věta dokazovala po celé tabuli po kouscích. Člověk uvěří, že je důkaz hotov, ale v zápiscích zůstanou hluchá místa.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ovládání tabule&trocha sebeovládání při zkoušení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [9]
  • Bystrost a nadhled. V letnim semestru si nas uz p. profesorka pamatovala jmenem. Vyklad byl zivy a srozumitelny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prostě paráda. Nepřekonatelné přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehled a cit pro vysvětlování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prof. Pelantová je třída. Dokáže zaujmout, vede studenty k tomu, aby i obtížnou látku pochopili už na přednáškách, je vtipná. Paní profesorka je pro mě zkrátka ztělesnění vysokoškolsko-učitelského ideálu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Schopnost přednášet bez poznámek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mluví hlasitě a srozumitelně, aby jí rozumněla celá aula. Je ochotná odpovídat na otázky a zopakovat probíranou a nepochopenou látku. Líbí se mi příklady uváděné přímo během přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poutavý výklad a velké zapálení. Také zcela jasné požadavky na zkoušku, vše obsaženo a jasně popsáno ve skriptech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zábavné, dynamické a současně i přesné vyložení problematiky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zapálenost, občas vsuvku, no prostě dobré vedení přednášky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Cvičícím byl pan asistent Pytlíček, což způsobovale poměrně obtížnější získávání zápočtu. Jednoznačně nejobtížnější předmět druhého semestru vyžadující neustálou přípravu od začátku až do konce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [9]
  • Edita - cervena skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pelantová - Matematická analýza II
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta + vlastní poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Editina skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta prof. Pelantové
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta přednášejícího
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta (??????? ?????)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [7]
  • Bez problemu. Pisemna cast zkousky je jehci, nez by mohla byt, o to je narocnejsi teorie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška je náročná především psychicky, pokud něco povořete, tak vás pohltí lavina profesorčina hněvu. Takže hlavně nezmatkovat a vyvarovat se zbytečných chyb, které také můžou skončit vyhozením po několika hodinách. Ale dá se odejít i po 2 h 45 min s áčkem v kapse :))
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ač jsem se v názorech na průběh zkoušky neshodl, zkouška mi přišla zajímavá a ani ne příliš stresující. Prof. Pelantová byla milá a příjemná. Tím, že občas zvedne trošku hlas, se člověk nesmí nechat vyvést z míry.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nikomu nepřeji naštvat prof. Pelantovou, na druhý termín jsem už přišel lépe připraven. Všem doporučuji připravit se dobře už napoprvé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Když máí student látku zvládnutou, není žádný problém. Bohužel to je celkem pracné. Paní profesorka je vstřícná a při menších chybách pomáhá, avšak objeví-li se sebemenší náznak nevědomosti, vstřícnosti ubývá. Jediné, co bych vytkl, je zbytečná nervozita provázející zkoušku. Jinak je na zkoušce dobré, že je zcela jasné, co musí student umět, a vzhledem k existenci výborných skript není obtížné se na zkoušku připravovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vzhledem k tomu, že rozčílit paní profesorku je velice jednoduché, zkouška se pro zkoušeného snadno může stát dost stresujícím zážitkem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chce se to naučit a rozumět tomu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [10] 1.50
1 : |============........| 60 % [6] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [10] 1.60
1 : |==========..........| 50 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [10] 1.30
1 : |==============......| 70 % [7] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [10] 1.20
1 : |================....| 80 % [8] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [10]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |==================..| 90 % [9] 11-14
5 : |==..................| 10 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |====================| 100 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [19] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |==========..........| 52 % [10] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [10] 2.30
1 : |====................| 20 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |====................| 20 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [10] 1.20
1 : |================....| 80 % [8] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [9] 3.22
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ne
2 : |=======.............| 33 % [3] spíše ne
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
5 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10] 1.80
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [6] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [10] 1.60
1 : |============........| 60 % [6] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [10] 1.30
1 : |==============......| 70 % [7] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne