01MAA2  >  Matematická analýza A2

Počet hodnotících: 10 / 56 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 56 studentů.
Ukončilo předmět: 43 studentů.
|===============.....| 76 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [9]
  • Analýza v druhém semestru je těžká, jak by ne...Ale dá se to...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • MAA2 je podle mne velice zajimava, stejne tak uzitecna. Krome toho na Tayloruv rozvoj a integralni pocet jsem se tesil uz nekolik let predtim.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V podstatě nejlepší předmět. Moc mě to bavilo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprosto super předmět, Pelantová je bůh!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlajková loď druhého semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je velice obtížný především kvůli teorii.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Matematický základ, z něhož studenti těží po celou dobu studia, počínaje hned následujícím semestrem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý hraní s matematikou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Analýza základ.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [10] 1.00
1 : |====================| 100 % [10] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [10] 1.10
1 : |==================..| 90 % [9] rozhodně ano
2 : |==..................| 10 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [10]
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |==============......| 70 % [7] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] ano i ne
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne