Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LAA2] Lineární algebra A2

Další předměty
[01LAA2] Lineární algebra A2
[01LIP] Lineární programování
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 9 / 46 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [118] 1.38
1 : |===============.....| 75 % [89]  
2 : |===.................| 15 % [18]  
3 : |=...................| 5 % [7]  
4 : |....................| 2 % [3]  
5 : |....................| 0 % [1]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Myslim ze by se nemel ostychat dat rozhovor do Corpus Omne. Zajimalo by me, jak se vyjadruje i k jinym vecem, nez k vektorum.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přitvrdit! Ne, třeba uvést víc těžkých příkladů ke zkoušce...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by to mohlo být trošku méně stresové (i když to je diskutabilní), dále bych ocenil větší navázání na "realitu" (většinu probíraných věcí si lze poměrně hezky geometricky představit, nicméně to si člověk musí zjišťovat v jiné literatuře).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Jasne formulace, nezmatkuje, vyjadruje se prirozene. Je suverenni ve vykladu. K dulezitym vetam maluje vykricniky - ve druhem semestru je maluje skoro ke kazde vete.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Má smysl ho znovu adorovat???
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vykládá látku přesně jasně srozumitelně. Nemám co vytknout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pytlíček je jako pedagog mistr svého oboru, dále oceňuji naprostý přehled v probírané látce, systematičnost, absolutní spravedlivost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápal pro algebru, vstřícnost při konzultacích, upřímnost ve vztahu ke studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelnost výkladu a hlasitost, aby to slyšela celá aula.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Někdy jsem to ráno fakt nestíhal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Více těžších příkladů, které se mohou vyskytnout u zkoušky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kompletní docházka na cvičení je nezbytá ke složení zkoušky, stejně je ale třeba složitější příklady dostudovat doma.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7]
  • Pytlickova skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skriptum
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ze skript a z informací starších spolustudentů...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pytlíčkova skripta Pěstujeme lineární algebru Používáme lineární algebru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta přednášejícího
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta Lineární algebra a geometrie a vlastní poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Přidal bych ještě jeden dva kreditky, mě se pan asistent trefil do vkusu, ale posuďte sami: Poslední termín prý 16 přihlášených a úspěšnost 0 %. Takže to tak jednoduchý nebude...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ve druhem semestru je prostredi uz mnohem prijemnejsi, ale jinak Pytlickovska zkouska se vsim vsudy. :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška jako vždy těžká, ale nakonec člověk zjistí, že to je relativně zvládnutelné (a hlavně se to, řekněme, hezky učí (zajímavá problematika)).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pohodová a férová atmosféra. Pan asistent umí dobře směřovat uvažování studentů ke správnému cíli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [8] 1.13
1 : |=================...| 87 % [7] rozhodně ano
2 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [8] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [6] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [8] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [6] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [8] 1.00
1 : |====================| 100 % [8] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [9]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |==================..| 88 % [8] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] 1.00
1 : |====................| 20 % [1] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |================....| 80 % [4] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [15] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |===========.........| 53 % [8] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [8] 1.13
1 : |=================...| 87 % [7] rozhodně ano
2 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [8] 1.00
1 : |====================| 100 % [8] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [8] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ne
3 : |==========..........| 50 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.63
1 : |==========..........| 50 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [8] 1.13
1 : |=================...| 87 % [7] rozhodně ano
2 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [8] 3.00
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |=======.............| 37 % [3] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] 1.60
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne