Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LIP] Lineární programování

Další předměty
[01LAA2] Lineární algebra A2
[01LIP] Lineární programování
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 20
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [74] 1.55
1 : |==========..........| 52 % [39]  
2 : |========............| 39 % [29]  
3 : |==..................| 8 % [6]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • V čem by se Pytlíček mohl zlepšit? Nic mě nenapadá :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2]
  • Vynikající pedagog!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je přesný a důsledný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Cvičení probíhala bez problému, na zápočtovku se bylo možno dobře připravit, dobrý systém písemek..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Systém dvou malých písemek, kdy úspěch v jedné zaručuje opravný pokus na zápočtovku, je zajímavý. Stačí si nenechat ujet vlak na začátku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení jednou za 2 týdny byla tak akorát. Bazírování na numerické přesnosti při písemkách mi přijde trochu tvrdé, nicméně taková jsou pravidla hry.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4]
  • Poznamky v PDF
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky Jindry Makovičky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • studentská skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní poznámky doplněné "neoficiálními" skripty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Neni nutne komentovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hezká zkouška, která prověřila ale i bavila..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška nebyla tak stresující jako lineární algebra, možná větší problém je se k ní dostat. Nicméně tak snadné to také nebylo. Prostě taková klasicky volená obtížnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [4] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [4] 1.75
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [4] 2.25
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |====================| 100 % [4] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |===============.....| 75 % [3] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=====...............| 25 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8] 1.00
1 : |==..................| 12 % [1] z vlastních zápisků
2 : |==..................| 12 % [1] z cizích zápisků
3 : |=====...............| 25 % [2] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [5] 2.40
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ne
2 : |====................| 20 % [1] spíše ne
3 : |============........| 60 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.80
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |================....| 80 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [5] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [4] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne