Šťovíček Pavel Prof.Ing. DrSc. :: [01FA2] Funkcionální analýza 2

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 25 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [58] 1.84
1 : |========............| 39 % [23]  
2 : |========............| 41 % [24]  
3 : |===.................| 13 % [8]  
4 : |=...................| 5 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Mohl by víc komentovat myšlenku věty nebo důkazu. Proč je pro nás tahle věta tak důležitá, čemu je to tvrzení podobné apod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přidat do přednášky trochu enthusiasmu. Stačilo by fakt maličko. Třeba se při vyslovování tvrzení věty nedívat z okna. Důkazy jsou korektní, ale nepřehledné - pan profesor by mohl zdůraznit důležité kroky, nastínit stručně, o co se v následujících matematických úpravách bude pokoušet atd.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Exaktnost, velice výstřední smysl pro humor, trpělivost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vhled do vykládané látky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vstricnost vuci studentum
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • vsechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Menší skupinky lidí, aby se víc vystřídali u tabule.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy by bylo vhodné cvičence malinko popohánět radami - když student vážně nemá šajn a střídavě zírá do tabule, na cvičícího, do země a k nebesům - a pan profesor zamračeně hledí na protější stěnu, utíká strašně moc času a nezúčastnění se strašně nudí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • A z modré smrti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Studentska skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Pět termínů dohromady na MMF a FA2 mi přišlo málo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • strašlivě strašlivě zdlouhavá. Chtělo by to vymyslet nějaký rychlejší systém. Na zkoušce jsem byl 5 hodin, z toho asi hodinu reálně něco dělal. Zbytek jsem strávil čtením časopisu a koukáním z okna...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [3] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [3] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [3] 2.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |==========..........| 50 % [2] 11-14
5 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=============.......| 66 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=======.............| 33 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [3] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |===.................| 16 % [1] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [4] 1.75
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ne
2 : |===============.....| 75 % [3] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [4] 2.25
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [4] 2.75
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |===============.....| 75 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [3] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne