Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
[802FYZ2] Fyzika 2
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 60 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [96] 2.08
1 : |=====...............| 27 % [26]  
2 : |=========...........| 47 % [46]  
3 : |===.................| 17 % [17]  
4 : |=...................| 4 % [4]  
5 : |=...................| 3 % [3]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • Zmatek zmatek zmatek...prostě systééém!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • opět stejné jako ELMA: trochu řádu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vykládat pomaleji a méně chaoticky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nesrozumitelné mluvení a výklad, mohl by uvést, co bude dělat, než se do toho pustí. Před každým tématem a odvozováním problematiku uvést několika slovy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [4]
  • Humor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Orientace v oboru, snahu látku srozumitelně vysvětlit, humor, vstřícnost ke studentům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stejné jako ELMA: "Neexistuje hloupá otázka, ale pouze hloupá odpověď." a opravdu - mohli jste se po nebo i při přednášce zeptat na jakoukoliv blbost a doc. Chadzitaskos se vám jí pokusil znova vysvětlit. Také nás zvládnul zapojit do přesnášek ("Kontrolujte mě...").
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ochotu každému odpovědět a poradit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • Nebavilo mě to - Chadziho "Rozumíte tomu slečno?" ve mně vířilo krví... Raději jsem obětoval pár dní o zkouškovém na samostatnou přípravu z Feynmana...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Absolvovat přednášku z ELMY a hned potom z termiky bylo nad moje síly, tak jsem tam nechodila, naštěstí je vše srozumitelně ve Feynmanovi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Protože přednášky byly v F1 na matfyzu, kde nic neni vidět ani slyšet, a ještě se tam musí dojíždět v šibeničním času. A kvalita přednášek nepřevážila tyto nevýhody.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ještě větší chaos než na elektřině
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Cvičící byla Táňa Langrová, celkem to šlo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • Feynmanovy přednášky z fyziky I cvičení Maršák + poznámky ze cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Feynman + dá se nahlédnout do stud.materiálů z webu KF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynmanovy přednášky z fyziky I.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynman I
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Feynman
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynman, skripta s příklady.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Já jsem si zkoušku užil, hlavní je napočítat příklady, a pak už to nějak jde...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je třeba mít štěstí na cvičícího, který vám zadá zkouškovou písemku z termiky, a ne z TSF.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stejně jako na ELMě: písemka, 50% správně, ústní 2-3 otázky. Jak v příkladech tak i ústní stačilo dojít k nějakému důležitému vztahu nebo říct základní myšlenky a doc. Chadzitaskos byl spokojený a nenutil vás do nějakých šílených úprav.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přišlo mi, že Doc Chadzitaskos se snažil být spravedlivý
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [10] 1.80
1 : |========............| 40 % [4] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [10] 3.60
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==..................| 10 % [1] spíše ano
3 : |========............| 40 % [4] neutrální
4 : |======..............| 30 % [3] spíše ne
5 : |====................| 20 % [2] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [10] 2.80
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [5] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [10] 1.90
1 : |========............| 40 % [4] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [14]
1 : |===.................| 14 % [2] 0-2
2 : |====................| 21 % [3] 3-6
3 : |===.................| 14 % [2] 7-10
4 : |====................| 21 % [3] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [15] 1.00
1 : |=...................| 6 % [1] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |=========...........| 46 % [7] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [7] 1.86
1 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ano
2 : |=================...| 85 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [7] 1.71
1 : |======..............| 28 % [2] rozhodně ano
2 : |==============......| 71 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [7] 2.00
1 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ne
2 : |==============......| 71 % [5] spíše ne
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 1.71
1 : |========............| 42 % [3] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [3] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [7] 2.14
1 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ano
2 : |===========.........| 57 % [4] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [7] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [7] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne