Mikyška Jiří Ing. Ph.D. :: [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Další předměty
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01MMPV] Matematické modely proudění podzemních vod
[01MRM] Metody pro řídké matice
[01VYMA] Vybrané partie z matematiky
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 45 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [78] 1.92
1 : |=========...........| 44 % [35]  
2 : |=====...............| 26 % [21]  
3 : |====................| 21 % [17]  
4 : |=...................| 3 % [3]  
5 : |....................| 2 % [2]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • ničem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nevim
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Látku výborně vysvětloval a měl v ní systém.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • rozhled, smysl pro spravedlnost, vstřícnost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Atraktivni vyklad
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Kryl se mi se ZDOZ
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • u většiny příkladů jsem hned nepochopila o co jde, někdy řešení bylo dost zmatené
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvicici Ing. Matej Tusek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1]
  • přednášející uvedl další literaturu, avšak ta byla nepoužitelná, sešit je jediná možnost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Více méně jen formalitka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Využil jsem výhodu toho, že od určitého počtu bodů z písemek se nemusí jít k ústní zkoušce a vzít si např. C rovnou. Ale musí se člověk připravit kvalitně na každou písemku - vyplatí se.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Moc se mi nelíbilo hodnocení zkouškové písemky. Např. když byly podtrženy dva výsledky (jeden byl dosazením druhého), zkoušející nepoznal, co je jako výsledek a příklad hodnotil jako nesplněný (a to říkalo víc lidí). Na druhou stranu tu byla možnost získat dost bodů ze zápočtovek a tím složit zkoušku, to se pak docela vyplatí snažit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jednoduchá zkouška, vyplatí se stáhnout předchozí verze písemek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [6] 1.67
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [6] 1.33
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [6] 2.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [4] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [7]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |===.................| 14 % [1] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |==============......| 71 % [5] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3] 2.67
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3] 2.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3] 1.67
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=======.............| 33 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=======.............| 33 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |=======.............| 33 % [1] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7] 1.00
1 : |=================...| 85 % [6] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |....................| 0 % [0] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [5] 1.60
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [5] 1.40
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [5] 1.80
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ne
2 : |====................| 20 % [1] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 2.60
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |================....| 80 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [5] 2.20
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [5] 2.20
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [3] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne