Mikyška Jiří Ing. Ph.D. :: [01MAA2] Matematická analýza A2

Další předměty
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01MMPV] Matematické modely proudění podzemních vod
[01MRM] Metody pro řídké matice
[01VYMA] Vybrané partie z matematiky
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 0 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 0 %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [24] 1.04
1 : |===================.| 95 % [23]  
2 : |=...................| 4 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4]
  • Neskodilo by zavest vice malych pisemcicek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Parádní cvičení. Nikdy jsem se nenudil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ocenila bych, kdybychom se věnovali nevlastním integrálům asi tak o dvě hodiny déle.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • rozhodně nejlepší a nejužitečnější cvičení LS
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [4] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [2] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==========..........| 50 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne