Šnobl Libor Ing. Ph.D. :: [02KVAN2] Kvantová mechanika 2

Další předměty
[02KVAN2] Kvantová mechanika 2
[02LIAG] Lieovy algebry a grupy
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 14 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [32] 2.13
1 : |======..............| 28 % [9]  
2 : |=========...........| 43 % [14]  
3 : |===.................| 15 % [5]  
4 : |==..................| 12 % [4]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Jakákoliv látka v podání přednášejícího připomíná nápis v arabštině na návodu k zubnímu kartáčku. Proč říct jednoduše, že se to má strčit do pusy a chvíli tam s tím šmrdlat, když to jde napsat zprava doleva a neznámým písmem. Jakákoliv snaha se ptát na nejasnosti vyústí v nejasnosti ještě větší. Místo pochybných vtipných historek, navíc velice často opakovaných, by neškodilo přidat k výkladu látky jedno dvě dovysvětlující slůvka, nebo snad dokonce věty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [1]
  • Přednášející je zjevně velice vzdělaný a prudce chytrý člověk se smyslem pro humor a rozumnou řeč.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • všechny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Cvičení probíhala namíchána s přednáškami. Prostě se počítalo kdykoliv bylo zrovna potřeba - a nebylo to striktně odlišeno. Proti tomu výhrady nemám. Trošku mi vadilo otálení ostatních studentů s cestou k tabuli - cvičící by měl být více rezolutní, za semestr by se tak ušetřila hodina.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Na začátku přiměřeně těžká písemka, potom vylosovaná otázka z teorie. Osobně mi vadila hlavně jedna věc, která se mě osobně nedotkla, ale považuju ji za nepříjemnou. Podmínky na získání zkoušky byly přednášejícím změněny na prvním termínu, aniž by o nich zkoušené studenty předem informoval. Konkrétně - přidal nutnost jít na ústní část za účelem zlepšení známky - ačkoliv podle předem daných pravidel bylo možné získat hodnocení výborně už na základě bezchybného napsání písemky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je dobré, že pokud je potřeba prodloužit čas na písemku, dostali jsme ještě nějaký.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [2] 2.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |=======.............| 33 % [1] 11-14
5 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==========..........| 50 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |==========..........| 50 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |....................| 0 % [0] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |====================| 100 % [1] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [2] 2.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne