Šnobl Libor Ing. Ph.D. :: [02LIAG] Lieovy algebry a grupy

Další předměty
[02KVAN2] Kvantová mechanika 2
[02LIAG] Lieovy algebry a grupy
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 8
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [34] 2.29
1 : |=====...............| 26 % [9]  
2 : |=======.............| 35 % [12]  
3 : |====................| 20 % [7]  
4 : |===.................| 17 % [6]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Srozumitelnost srozumitelnost srozumitelnost. Narozdíl od přednášejícího se nezabýváme Lieovými algebrami celý svůj život od složení maturitní zkoušky. Je to látka pro nás nová a obtížná. Nemáme intuici a nevidíme do hloubky matematické teorie. Není nám ze slovního popisu jasné, co to znamená "potkají se dva vektory", neznáme zpaměti podalgebry sl(3) a Dynkinův diagram jsme v první třídě ve slabikáři neměli. Místo jízlivých odpovědí, z kterých občas čišelo "tobě to není jasný hlupáčku?" by mohl některé věci říkat pořádně a jasně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [1]
  • Obrovské znalosti a intuitivní náhled do takto obtížné látky. Evidentně zná teorii Lieových nesmyslů jako své boty. Je ochotný a zapálený.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Jednou jsem hrůzou z kořenových systémů onemocněl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Procvičit víc typových příkladů - a někdy se nezabývat zbytečnostmi, jako je například "maximální torus".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Myslím si, že by písemka mohla být hodnocená známkamy A-F, protože dostat z písemky A je podle mého názoru nemožné. To samé se týká kvantové mechaniky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písemka byla dle mého zbytečně těžká. Její podstatná věc se opírala o věci, které jsme vůbec neprocvičili, spíš jen tak okrajově zmínili. Chyby byly hodnoceny moc přísně na to, aby mohla půlka jednoho ze tří příkladů stát na okrajové poznámce "nějak dá se ukázat, že xyz patří sem a sem".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [2] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |=======.............| 33 % [1] 11-14
5 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==========..........| 50 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |==========..........| 50 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |....................| 0 % [0] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [2] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |....................| 0 % [0] spíše ne
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [2] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne