01LAB2  >  Lineární algebra B2

Počet hodnotících: 20 / 158 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 158 studentů.
Ukončilo předmět: 72 studentů.
|=========...........| 45 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Cvičící, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [18]
  • Algebra byla fajn, docela snadno pochopitelná a dobře odpřednášená. Zkoušková písemka mě trochu překvapila svou náročností, ale dala se napsat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dle mého názoru není úplně ideální dávat termín zápočtového testu na první týden zkouškového. přeci jenom mají všichni studenti zkoušek víc než dost a i bez testu z LAB není sestavení zkouškového harmonogramu nejlehčí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Důležitý a praktický předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chtělo by to vypustit z výkladu některé složité důkazy, které se u zkoušky nevyskytují (nebo jen u těch, kdo chtějí lepší známku). Kvůli tomu je pak výklad zbytečně uspěchaný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jedno cvičení za dva týdny je nedostačující. Látky se nahromadí mnoho a není pak možné vše dobře procvičit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět sám o sobě nebyl tak složitý, až zkoušková písemka dost zvýšila jeho náročnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento předmět je dle mého názoru mírně kreditově podhodnoce, neboť se člověk na něj musel připravovat velmi podobně jako na analýzu. Je to dáno tím, že se jednalo o přípravu na další ročník a Krbálka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kvalitní přednáška, na kterou bylo radost chodit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Myslím, že je velkou chybou nedostatek cvičení s jednotlivými kroužky. Hromadné cvičení nikdy normální cvičení nezastoupí.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi užitečný, dobře odpřednášený
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vyborna prednasejici
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška z předmětu nebyla jednoduchá, ale všechno co se v ní objevilo se probíralo na hodinách
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Snad jediné přednášky kam se vyplatí chodit, moc pěkně udělané.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Náročnější než Algebra B1, ale nic, co by se nedalo zvládnout, když se na to člověk trošku podívá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi oceňuji, že některým, kteří nenapsali zkouškovou písemku byla nabídnuta možnost přezkoušení na E.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět probíraný srozumitelným a názorným způsobem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Závěrečná zkouška byla poměrně náročná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Smysl tohoto predmetu tkvy asi v tom, aby se clovek naucil, ze neco proste v zivote nema smysl!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [20] 1.70
1 : |==========..........| 50 % [10] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [8] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [20] 2.05
1 : |=======.............| 35 % [7] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [8] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [3] neutrální
4 : |=...................| 5 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [20]
1 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [8] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [6] ano i ne
4 : |====................| 20 % [4] spíše ne
5 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [20]
1 : |===.................| 15 % [3] rozhodně ano
2 : |=========...........| 45 % [9] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [5] ano i ne
4 : |==..................| 10 % [2] spíše ne
5 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ne