Balková Lubomíra Ing. Ph.D. :: [01LAB2] Lineární algebra B2

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 19 / 97 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [192] 1.79
1 : |==========..........| 52 % [100]  
2 : |=====...............| 26 % [50]  
3 : |===.................| 13 % [26]  
4 : |=...................| 7 % [14]  
5 : |....................| 1 % [2]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Méně přetahovat přednášky, áčkaři nám vždycky vyjedli menzu :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy mi forma různých poznámek přišla poněkud nesrozumitelná...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zmírnit požadavky k udělení zkoušky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [7]
  • Dobrý výklad a schopnost učit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobré příklady a zajímavé přednášky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kvalitní vysvětlení principů jednotlivých důkazů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednáší srozumitelně, dokáže pořádně vysvětlit látku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobře srozumitelný a jasný výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pěkně a srozumitelně podáno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Přednášky byly ve stejnou dobu jako přednášky z MAA, tudíž jsem je nemohl navštěvovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zhruba v polovině semestru jsem zjistil, že se člověk víc naučí, když na přednášky nechodí a látku si opíše od spolužáků, nebo ze skript. Při přednášce se postupuje příliš rychle a člověk ani nemá čas pochopit výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • predmet mam zapsany podruhe
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • Vlastní zápisky byly zcela dostatečné, hlavně díky dobré přednášce (vyhovovaly mi víc než skripta doc. Humhala)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze skript k Lineární algebře
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z vlastních zápisků a Humhalových internetových skript.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Humhalova skripta Algebra 2 z jeho stránek + zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ze skript pana humhala
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • z online skript pana Humhala + vlastni poznamky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • Písemka byla docela náročná (chtělo by to více času), navíc mi nebylo předem jasné, jak to bude s ústní částí - jestli je jen na A, B nebo pro všechny - pak jsem zjistil, že jsou ústně zkoušeni všichni. Asi by bylo třeba to vysvětlit předem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dvouhodinový limit je poměrně krátký.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • možná až moc rigidní a ostře nastavený systém známkování podle počtu bodů z teorie a příkladů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • No rozhodně bych nepodceňoval přípravu na praktickou část zkoužky. Napoprvé jsem to výrazně podcenil na úkor teorie a tak jsem si zkoužku zopakoval. Příklady nejsou těžké, ale člověk by něco napočítáno mít měl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příliš vysoké nároky na zvládnutí zkoušky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [14] 1.57
1 : |===========.........| 57 % [8] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [4] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [2] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [14] 1.43
1 : |=============.......| 64 % [9] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [4] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [14] 1.43
1 : |=============.......| 64 % [9] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [4] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [14] 2.50
1 : |===.................| 14 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 35 % [5] spíše ano
3 : |=======.............| 35 % [5] neutrální
4 : |===.................| 14 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [18]
1 : |=...................| 5 % [1] 0-2
2 : |=...................| 5 % [1] 3-6
3 : |===.................| 16 % [3] 7-10
4 : |==========..........| 50 % [9] 11-14
5 : |=...................| 5 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |====================| 100 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [23] 1.00
1 : |=========...........| 47 % [11] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |=====...............| 26 % [6] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [18] 1.78
1 : |========............| 38 % [7] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [9] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] neutrální
4 : |=...................| 5 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [18] 1.72
1 : |=========...........| 44 % [8] rozhodně ano
2 : |========............| 38 % [7] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [18] 2.39
1 : |=====...............| 27 % [5] rozhodně ne
2 : |=======.............| 33 % [6] spíše ne
3 : |===.................| 16 % [3] neutrální
4 : |===.................| 16 % [3] spíše ano
5 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [17] 1.41
1 : |=============.......| 64 % [11] rozhodně ano
2 : |======..............| 29 % [5] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [18] 1.50
1 : |=============.......| 66 % [12] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [3] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [18] 3.22
1 : |==..................| 11 % [2] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 27 % [5] neutrální
4 : |=========...........| 44 % [8] spíše ne
5 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne