01MAB2  >  Matematická analýza B2

Počet hodnotících: 13 / 172 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 172 studentů.
Ukončilo předmět: 77 studentů.
|=========...........| 44 %

Linková Zdeňka Ing. [ ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]
Záhorský Tibor Doc. prom.mat.,CSc. [ ]

N : Poznámky k předmětu [11]
  • MAB2 byla lepší a náročnější než MAB1, zkoušková písemka nebyla vůbec těžká (minimálně v porovnání s minulými ročníky).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pořád se jedná o základy, ale obtížnost je mnohem vyšší než u MA1.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kdyby byl předmět podávaný jinak, zajisté bych o něj měl větší zájem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pokračování analýzy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Matematická analýza pro mně byla středně náročná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouškovou písemku dle mého hodnotil zbytečně přísně...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nikdy sem nevěděl, co čekat u zkoušky...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Během semestru pohoda, zkouška děs.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nutné poznatky pro zvládnutí dalších let.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi náročné, ale i tak si zde člověk stejně jako v ZS spíše jen rozšiřuje středoškolské znalosti. Pravdou ale je,že příklady jsou exponenciálně složitější a stává se, že na cvičení se stihnou 2 příklady a člověk je rád. Nízká míra teoretizace vede k více praktičtějším aplikacím.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pro mě méně zajímavější než lineární algebra
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [13] 1.85
1 : |======..............| 30 % [4] rozhodně ano
2 : |===========.........| 53 % [7] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [13] 2.54
1 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 38 % [5] spíše ano
3 : |=========...........| 46 % [6] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [13]
1 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ano
2 : |==============......| 69 % [9] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [13]
1 : |======..............| 30 % [4] rozhodně ano
2 : |===.................| 15 % [2] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [4] ano i ne
4 : |=====...............| 23 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne