Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01MAB2] Matematická analýza B2
[01MAT2] Matematika 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 13 / 138 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [167] 2.42
1 : |=====...............| 23 % [40]  
2 : |======..............| 29 % [50]  
3 : |======..............| 28 % [48]  
4 : |===.................| 14 % [25]  
5 : |....................| 2 % [4]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Pro studenty prvního ročníku tato látka není tak snadná (pro mne nebyla), nechápu proč tedy přednášející neustále naznačuje, že je to jednoduché, že nechápe proč se tím máme vlastně zabývat. Pro me by bylo lepší, kdyby se přednášející snažil studenty motivovat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Poutavé přednášky...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • přístup ke studentům
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Lepší přístup k přednášce než v zimním semestru, přednášky byly k užitku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přesně strukturovaný výklad zpaměti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nepřílišné teoretizování, příklady na osvětlení během výkladu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • znam prednasky ze zimaku a vim, ze mi to nic nedava. radeji usetrim cas na cteni skript a pocitani.. ocenuji resume, ktere pan posta vyvesil na zacatku zkouskoveho na web.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • NUDA, NUDA, NUDA
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Pošta...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Cvičení byli pro mne stresující. Spíš než jak spočítat příklad jsem se dozvěděl, že neumím nic. Nevím, proč jsem byl u tabule pokaždé, když jsem se dostavil na cvičení, a vyskytovali se jedinci, kterří u tabule byli 2x za semestr.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • neni tu uveden pan stary, jeho cviceni jsou skvela, moc mu touto cestou dekuji:)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8]
  • Materiály od Doc. Ing. Pošty
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pelantove skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Poštovi PDFka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednáška MAB2 od doc.Pošty v pdf
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z vlastních zápisků, zkoušek z minulých let a skript z minulých let od Ing. Pošty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • od Pošty
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Příklady ze cvičení, které se dali nekde sehnat na internetu. Teorie, kterou Pan posta sepsal a dal na internet. Sbirka prikladu k analize.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Byla jen písemná část, založená hlavně na příkladech. Nebyla vůbec těžká, když to člověk dostatečně ovládal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Různé zkouškové písemky měly velmi rozdílnou obtížnost. I v rámci jednoho termínu bylo zádání pro jednu část studentů jednoduché a druhé velice obtížné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dost nepěkné příklady při zkoušce na můj vkus a velké rozdíly v náročnosti mezi jednotlivými odděleními. Při zkoušce záleží podle mě hodně na štěstí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkoužka mě příjemě překvapila skloubením teorie a příkladů, kdy ke každé teoretické otázce byl příklad. Bohužel díky stresu jsem špatně četl a nedopadl slavně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [13] 3.31
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===.................| 15 % [2] spíše ano
3 : |========............| 38 % [5] ano i ne
4 : |=========...........| 46 % [6] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [13] 2.38
1 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [4] spíše ano
3 : |===========.........| 53 % [7] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [13] 2.77
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=========...........| 46 % [6] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [4] neutrální
4 : |=====...............| 23 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [13] 2.62
1 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 38 % [5] spíše ano
3 : |========............| 38 % [5] neutrální
4 : |===.................| 15 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [16]
1 : |======..............| 31 % [5] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |==..................| 12 % [2] 7-10
4 : |=======.............| 37 % [6] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [4] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [4] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [4] 1.75
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [4] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [21] 1.00
1 : |====................| 19 % [4] z vlastních zápisků
2 : |=...................| 4 % [1] z cizích zápisků
3 : |========............| 38 % [8] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [13] 2.69
1 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 23 % [3] spíše ano
3 : |=========...........| 46 % [6] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [13] 2.00
1 : |=====...............| 23 % [3] rozhodně ano
2 : |===========.........| 53 % [7] spíše ano
3 : |=====...............| 23 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [13] 3.31
1 : |=====...............| 23 % [3] rozhodně ne
2 : |....................| 0 % [0] spíše ne
3 : |===.................| 15 % [2] neutrální
4 : |=========...........| 46 % [6] spíše ano
5 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13] 2.38
1 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ano
2 : |===========.........| 53 % [7] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] neutrální
4 : |=====...............| 23 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [13] 2.92
1 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano
2 : |=...................| 7 % [1] spíše ano
3 : |==============......| 69 % [9] neutrální
4 : |===.................| 15 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [13] 2.15
1 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ano
2 : |============........| 61 % [8] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [2] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [4] 2.25
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [4] 2.75
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ne