01MAB4  >  Matematická analýza B4

Počet hodnotících: 11 / 89 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 89 studentů.
Ukončilo předmět: 54 studentů.
|============........| 60 %

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Kalvoda Tomáš Ing. [ Cvičící ]
Klika Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Krbálek Milan Mgr. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [8]
  • Nejzábavnější předmět letního semestru. Ten, kdo každý den počítá, sním nemůže mít problémy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Uzasny predmet, jen skoda, ze se nestihlo moc dukazu. Precizni skripta, prednasky i cviceni. A hlavne perfektni pisemky (zapoctove i zkouskove).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice užitečný předmět, jehož poznatky se hodí v dalších předmětech, zvláště ve fyzice.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • najlepsi predmet semestra
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejlepší předmět v letním semestru druhého ročníku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajimavy predmet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Analýza je vždy těžká, nicméně takhle podaná je vcelku srozumitelná a zajímavá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V tomto předmětu se konečně člověk dozví, co fyzikové na přednáškách celé dva roky prováděli (funkce více proměnných, křivkové a plošné integrály...). Sice pozdě, ale přece.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [11] 1.09
1 : |==================..| 90 % [10] rozhodně ano
2 : |==..................| 9 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [11] 1.00
1 : |====================| 100 % [11] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [11]
1 : |====................| 18 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |=====...............| 27 % [3] ano i ne
4 : |=====...............| 27 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [11]
1 : |=========...........| 45 % [5] rozhodně ano
2 : |===========.........| 54 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne