Krbálek Milan Mgr. Ph.D. :: [01MAB4] Matematická analýza B4

Další předměty
[01BPPR1] Bakalářská práce 1
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[01BPPR2] Bakalářská práce 2
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01SBAK] Seminář k bakalářské práci
[01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 62 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [123] 1.25
1 : |================....| 78 % [97]  
2 : |===.................| 17 % [21]  
3 : |=...................| 4 % [5]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • Nemám, co bych vytkla.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stihnout dokazat vsechny vety:)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslim ze vsechno bylo dobre podane, zadne zlepseni neni nutne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nepsat do skript větu: "Důkaz je ponechán čtenáři."
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [7]
  • Asi nejlepší učitel, se kterým jsem se doposud setkal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Látku vykládal srozumitelně a poutavě, dovedl studenty zaujmout a přinutit je, aby se sami stali aktéry přednášky. Výborný pedagog.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ochotu a moznost konzultaci. Zajimave namety na premysleni nejen ke zkousce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skvely pedagogicky pristup a vytvorenie prijemnej atmosfery
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeho kladny pristup ke studentum
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrou připravenost, a přesto schopnost zaimprovizovat, barevné křídy jsou důležitější, než se může zdát.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu vše vysvětlit, znalosti, smysl pro humor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • vsechny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V době přednášky jsem měl cvičení z jiného předmětu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • myslím, že by bylo dobré věnovat alespoň dvě cvičení příkladům na míru
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7]
  • a ze skript
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní zápisky, skripta a sbírka s řešenými příklady od doktora Krbálka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zapisky z prednasky a krbalkove skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Krbálkova skripta + zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta : Matematicka analyza IV ; autor Milan Krbalek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Řešené zkouškové a zápočtové písemky jsou asi nedůležitější literaturou k celému předmětu, společně se skripty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • Velmi prijemna zkouska.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • najprijemnejsia skuska
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • příjemná atmosféra při zkoušce - jako vždy :-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška je těžká a záleží trochu na štěstí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně méně stresující zkouška, než se říká.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [10] 1.10
1 : |==================..| 90 % [9] rozhodně ano
2 : |==..................| 10 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [10] 1.50
1 : |==============......| 70 % [7] rozhodně ano
2 : |==..................| 10 % [1] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [10] 1.20
1 : |==================..| 90 % [9] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [10] 1.00
1 : |====================| 100 % [10] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [12]
1 : |==..................| 8 % [1] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |=============.......| 66 % [8] 11-14
5 : |==..................| 8 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |====================| 100 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [18] 1.00
1 : |==..................| 11 % [2] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |==========..........| 50 % [9] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [11] 1.18
1 : |================....| 81 % [9] rozhodně ano
2 : |====................| 18 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [11] 1.00
1 : |====================| 100 % [11] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [11] 1.45
1 : |=============.......| 63 % [7] rozhodně ne
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ne
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11] 1.09
1 : |==================..| 90 % [10] rozhodně ano
2 : |==..................| 9 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [11] 1.55
1 : |===========.........| 54 % [6] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [11] 1.64
1 : |=======.............| 36 % [4] rozhodně ano
2 : |=============.......| 63 % [7] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne