01MMF  >  Metody matematické fyziky

Počet hodnotících: 10 / 30
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 30 studentů.
Ukončilo předmět: 24 studentů.
|================....| 80 %

Šťovíček Pavel Prof.Ing. DrSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [10]
  • skoro to same jako RMF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bylo to docela dobré, ale přišlo mi, že jsme se až příliš věnovali zobecněným funkcím, zatímco PDE a integrální rovnice se dělaly taktak na poslední chvíli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Důležitá část pro matematické fyziky. Ale přišlo mi, že toho pan profesor probral snad víc než na analýze, ten rozsah učiva byl obrovský.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic me nenapada.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro studenta MF dosti důležitý předmět, škoda že nemá nějaké volitelné pokračování, rád bych se toho dozvěděl více. A mohlo by se i více počítat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • žádné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky měly velký rozsah, dost se to při učení pletlo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nazvem byl pro mne predmet podezrely a hodinova dotace 4+2, vzhledem k nabytym a realne uplatnitelnym poznatkum, mi prijde neprimerena. Dle meho je nestastne prednaset soucasne pro studenty zamereni matematicke modelovani a matematicka fyzika. Navic je nekoncepcni prednaset teorii zobecnenych funkci (zobecnenych derivaci, atp.) a v dalsich predmetech ji prehlizet (napr VAM).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • krasne hrani si se zobecnenymi funkcemi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [10] 2.20
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [3] neutrální
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [10] 1.80
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [6] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [10]
1 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [5] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [3] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [10]
1 : |====................| 20 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [5] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] ano i ne
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne