Šťovíček Pavel Prof.Ing. DrSc. :: [01MMF] Metody matematické fyziky

Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01FA2] Funkcionální analýza 2
[01MMF] Metody matematické fyziky
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 10 / 26
Procento hodnotících: 38 %
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [158] 1.81
1 : |========............| 41 % [65]  
2 : |========............| 40 % [64]  
3 : |===.................| 14 % [23]  
4 : |=...................| 3 % [6]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • strasne monotonni prednaseni
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Když říká něco důležitého, mohl by se při tom koukat na nás a ne z okna.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nezuzlat ty kridy a neusinat s otevrenyma ocima :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Jeho ležérnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelne a dostatecne podrobne zaznamenaval vyklad na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • serioznost a snahu vypichnout souvislosti
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Většinu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Jako pokaždé, škoda, že je cvičení v takovém počtu a že se na cvičení objevují lidé, kteří neznají ani základní definice. Pak se počítání příkladu neúměrně prodlužuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Když student tápe, mohl by ho alespoň trochu popohánět, aby se toho stihlo víc.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevím jak cvičení zlepšit, ale v současné podobě jsem si z nich toho moc neodnesl, a písemnou část zkoušky jsem udělal hlavně díky skriptům pana Krbálka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • Milan Krbálek - Úlohy matematické fyziky, Burdíkovy a Šťovíčkovy skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Platí totez co pro FA2 - prednasky byly vedeny kvalitne a srozumitelne, diky prehlednemu zapisu na tabuli nebyl problem ziskat kvalitni zapisky. Ty byly pro uspesnou pripravu ke zkousce plne dostacujici.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Bylo trochu překvapivé, že příklady ve zkouškové písemce byly povětšinou z látky, která se probírala na posledním cvičení v posledních 20 minutách. Ale nakonec se to dalo spočítat. Jinak ústní zkouška je klasika, akorát mi přijde, že rozsah učiva je obrovský, hodně důkazů je podobných, proto se to často člověku plete a to dělá zkoušku náročnější.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • To, že každý student dostane u zkoušky unikátní příklad, není špatný nápad. Bohužel, co jsem na svém termínu viděl, jejich obtížnost byla nevyvážená. Dál mi vadilo, že se oficiálně neřeklo, co všechno se po mě u zkoušky bude chtít. Vědět alespoň rámcově, co stačí na jakou známku - moje příprava by vypadala jinak. To také souvisí s tím, že na MMF a FA2 bylo dohromady vypsáno pouze pět termínů, z toho jeden uprostřed "prázdnin". Líbilo se mi "schéma" zkoušky. Po vyřešení příkladu přijde otázka z teorie a celé se to dorazí "rychlopalbou" - většinou pár dotazů bez přípravy týkajících se základních věcí. Prof. Šťovíček na nás byl docela hodný a zbytečně nestresoval.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška proběhla vcelku standardním způsobem. Nenaplnilo se očekávání, že se budou zkoušet i náročnější věty a důkazy kterých bylo na přednáškách dost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obtížnost zadávaných příkladů byla, dle mého, nevyvážená.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [9] 1.78
1 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [9] 1.22
1 : |===============.....| 77 % [7] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [9] 1.56
1 : |=========...........| 44 % [4] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [9] 1.89
1 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [10]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |==..................| 10 % [1] 7-10
4 : |==============......| 70 % [7] 11-14
5 : |==..................| 10 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [10] 2.30
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [4] neutrální
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [10] 1.90
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [5] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [10] 2.00
1 : |====................| 20 % [2] rozhodně ano
2 : |==============......| 70 % [7] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [9] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=============.......| 66 % [6] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=======.............| 33 % [3] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [11] 1.00
1 : |==============......| 72 % [8] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |==..................| 9 % [1] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [9] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [9] 1.56
1 : |=========...........| 44 % [4] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [9] 2.33
1 : |====................| 22 % [2] rozhodně ne
2 : |=======.............| 33 % [3] spíše ne
3 : |=======.............| 33 % [3] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9] 2.56
1 : |====................| 22 % [2] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [3] neutrální
4 : |====................| 22 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [9] 2.22
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [9] 2.11
1 : |====................| 22 % [2] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [10] 1.60
1 : |==========..........| 50 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [10] 2.00
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne