Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející |
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3] |
P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3] |
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1] |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3] |
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2] |
|
Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4] |
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [9] | 1.78 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [9] | 1.22 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [9] | 1.56 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [9] | 1.89 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [10] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [10] | 2.30 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [10] | 1.90 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [10] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [9] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [11] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [9] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [9] | 1.56 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [9] | 2.33 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9] | 2.56 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [9] | 2.22 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [9] | 2.11 | ||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [10] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [10] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>